Tomasz Piotr Sidewicz

Trener biznesu, ekspert w dziedzinie perswazji, wywierania wpływu i negocjacji. 22 lat życia zawodowego, w tym 20 lat to praca na własny rachunek wykształciły w nim postawę biznesową, opartą o zasadę – W biznesie mam tylko to co sam wynegocjuję. Biznes to dziedzina praktyczna, która rządzi się wynikami, targetami i budżetami. Taka postawa powoduje, że podchodząc do negocjacji czy sprzedaży Tomasz Piotr Sidewicz wychodzi z założenia, że jeśli popełnisz błąd, to ten błąd wykorzysta konkurencja.

Ekspert wspierający  polskie i zagraniczne firmy, właścicieli firm, topowych menedżerów w negocjowaniu  wielomilionowych kontraktów i strategii negocjacyjnych (największa transakcja przekraczała 1.400.000.000 PLN).  Doradca oraz prowadzący spotkania handlowe (krajowe i międzynarodowe) dla firm, które chcą się czuć pewnie w świecie negocjacji biznesowych. Prowadzi audyty działów sprzedaży oraz zakupów pod względem zarządzania, organizacji, wydajności oraz kompetencji. Specjalizuje się w podnoszeniu efektywności pracowników działów handlowych i zakupowych. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem z handlowcami, kupcami i menedżerami, którzy widzą potrzebę własnego rozwoju swoich kompetencji.
Z wykształcenia filolog j. angielskiego. Posiada dyplom Uniwersytetu w Michigan, z zakresu znajomości języka angielskiego jako drugiego języka.

Szkolenia, które prowadzi Tomasz Piotr Sidewicz  to poligon praktycznych doświadczeń a nie omawianie wyświetlanych slajdów.

Doświadczenie zawodowe oraz profesjonalizm potwierdzone są licznymi referencjami od klientów, udziałem w medialnych przedsięwzięciach oraz współpracą ze światem biznesu, ośrodkami naukowymi  i mediami.

Obszary szkoleń:
• zaawansowane negocjacje handlowe (B2B)
• zaawansowana sprzedaż B2B oraz B2C
• komunikacja, perswazja i wywieranie wpływu w B2B oraz B2C
• rekrutacja i audyt działów handlowych/zakupowych
• zarządzanie i organizacja firm oraz działów handlowych/zakupowych
• negocjacje międzynarodowe w ujęciu różnic kulturowych
• międzynarodowa etykieta biznesu
• business English

Autor licznych artykułów dla pism branżowych, takich jak Essence Magazine, Businessman Magazine, Puls Biznesu, Rzeczpospolita oraz KrymiGraf z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, wywierania wpływu, analizy pisma oraz analizy lingwistycznej wykorzystywanych w biznesie. Wydawca oraz Redaktor naczelnym czasopisma internatowego „Wiedza to Władza”.

Wybrane pozycje:
– Pajacowanie – związkowiec musi wyjść – Rzeczpospolita, 24.02.2015
– Jak się negocjuje: Rząd kontra lobby zawodowe – Gazeta Prawna, 7 luty 2015
– Negocjacje – level hard. Takich technik używali Bartosz Arłukowicz i Porozumienie Zielonogórskie – Dziennik.pl, Styczeń 2015
– Badanie pisma i jego wykorzystanie w biznesie – Krymigraf nr 17, styczeń 2014
– Badanie pisma w biznesie – J.D. Rockefeller – Krymigraf nr 16, wrzesień, 2013
– Sukces na talerzu – Rzeczpospolita, 23 Styczeń 2012
– Jak skutecznie negocjować? – Magazyn Businessman.pl, Czerwiec 2009
– Automanipulator – Essence – Magazyn Ludzi Sukcesu, Maj 2009