Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

Trudne sytuacje w sprzedaży

jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami handlowymi i zagrywkami klienckimi?

KORZYŚCI:
– możliwość przepracowania trudnych sytuacji handlowych – wypracowanie algorytmów i schematów odpowiedzi na debiutanckie i finalne gry klientów
– możliwość pozyskania dobrych praktyk od innych uczestników i trenerów
– uzyskanie listy rozwiązań jak radzić sobie w trudnych sytuacjach
– poznanie metod zamykania transakcji aby przeciwdziałać wymówkom klientów

Program szkolenia

1. GRA KLIENCKA – dlaczego klienci grają?
• nastawienie do sytuacji trudnych w sprzedaży
• budowanie relacji z klientem a trudne sytuacje
• kod werbalny a intencja

2. NASZA REAKCJA NA TRUDNE SYTUACJE ZWIĄZANE Z GRAMI KLIENTA
a. Gry początkowe (debiutanckie)
• nie mam czasu
• nic nowego nie ma na rynku
• ja od Was nic nie kupię
• mam z Wami złe doświadczenia
• poproszę o ofertę na maila
• mam już tańszego dostawcę
• wy macie złą obsługę
• wy macie słabą jakość
• wy macie słabe rozwiązania
• proszę zadzwonić za tydzień / miesiąc
• macie problemy z dostępnością
• pana(i) kolega wprowadził nas w błąd
• proszę więcej NIGDY nie dzwonić!
• słaby marketing macie
• nie macie gadżetów
• zapomnieliście o mnie
• nie mówicie prawdy

Uczestnicy otrzymają wzory: wynikanie, abituancja, koniunkcja, implikacja
wzór właściwego początku rozmowy

b. Gry końcowe
• dorzuć oczko, to kupię
• nie mam możliwości kredytowania
• cennik w euro – to dla mnie niebezpieczne
• długa obsługa serwisu
• jesteście za drodzy
• musi Pan zejść z ceny 30%
• nie mam miejsca na więcej marek

Uczestnicy otrzymają wzory:
-wzór na odwlekanie decyzji
-wzór na obiekcje
-wzór na wymówki

c. Technika ożywienia leada

d. Nerwowe reakcje
• wulgarny klient
• klient krzyczy

4. PRZEJŚCIE Z SYTUACJI TRUDNEJ DO FINALIZACJI
• jabłko czy gruszka
• 3 czy 1
• to co?

Referencje i opinie uczestników

Referencje_Opinie_CSK Partner_Romasz Kawszyn_Adam Szaran_szkolenie_Kler Referencje_Opinie_CSK Partner_Romasz Kawszyn_Adam Szaran_szkolenie_Riwal Referencje dla CSK-Partner Roma Kawszyn Adam Szaran_Forte Referencje dla CSK-Partner Roma Kawszyn Adam Szaran_ TIMEX Referencje dla CSK-Partner Roma Kawszyn Adam Szaran_Mistal

Metody prowadzenia szkolenia

Wykład motywacyjny, konwersatorium,  studium przypadku, dyskusja moderowana.

Eksperci

Roman Kawszyn

Roman Kawszyn

Trener-praktyk. Trener NLPSpecjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży bezpośredniej, detalicznej, B2B, psychologii sprzedaży, telemarketingu i neurolingwistycznego programowania. Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, charyzmatyczny lider i mówca. Marketingu i Szkoleń. Obecnie Managing Partner w firmie,
zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.

Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ.

Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny i Pierwsze skrzypce) oraz trzech audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling). Twórca nowej techniki szkoleniowej Teach Art Spectacle®.


adam-szaranAdam Szaran

Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN.

Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.

Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Twórca nowej techniki szkoleniowej Teach Art Spectacle®.

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

biuro@csk-partner.pl

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”