Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

Techniki sprzedaży zdalnej

skuteczne techniki obsługi i sprzedaży w pracy z klientem „na odległość”

Czego handlowcy się nauczą?

  • znajdować potencjalnych klientów i pracować prospectingowo w świecie on-line
  • wykorzystywać telefon, mail i komunikatory do prowadzenia skutecznej, pierwszej rozmowy z potencjalnym klientem (wzbudzenie ciekawości i umówienie sprzedażowej rozmowy zdalnej)
  • jak przeprowadzić właściwą rozmowę sprzedażową za pomocą narzędzi zdalnych (zoom, skype)
  • stosować różne warianty prowadzenia rozmowy zdalnej
  • odpowiadać na obiekcje cenowe i obiekcje związane z okolicznościami pandemii i kryzysu

26 - 27 kwietnia 2021r.

850,00 zł + 23% VAT

Szkolenie online

Informacje organizacyjne szkolenia

26 – 27 kwietnia 2021r. – Szkolenie ONLINE

Wymagania sprzętowe: W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon, tablet) z dostępem do internetu. Aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie oferujemy sugerujemy używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym wykładzie – możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
Warunki uczestnictwa: po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony Uczestnika szkolenia.

Cena szkolenia wynosi: 850,00 zł + 23% VAT
W cenie uwzględniono:
– udział w całodziennym szkoleniu (szacowany czas trwania zajęć 9.00-15.00)
– materiały szkoleniowe w formie pdf (na życzenie Klienta istnieje możliwość dosłania wersji papierowej)
– certyfikat ukończenia szkolenia w formie pdf (na życzenie Klienta istnieje możliwość dosłania wersji papierowej)

Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.

Godzina rozpoczęcia szkolenia: 9.00-15.00
Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień: 8:00 – 9:00

Program szkolenia

1. Morale i nastawienie psychiczne handlowca w pracy zdalnej
– strategia filtrowania rzeczywistości
– strategia pozytywnego nastawienia
– strategia umiejętności
2. Schemat pozyskania klienta na odległość
– wzbudzenie emocji związanych z ciekawością w pierwszej rozmowie
– rozmowa właściwa sprzedażowa (wzór wg zdalne PVG)
3. Narzędzia rozmowy telefonicznej umawiającej spotkanie właściwe
– nastawienie przed rozmową
– kolejność przedstawienia – budowanie relacji
– dzwonię ponieważ – zasada powodu
– biały wywiad
– elevator pitch + dowód
– umowa tak/nie + wolny wybór
– umówienie spotkania właściwego
4. Pozyskiwanie kontaktu – prospecting w sytuacji zdalnej
– bariera sekretariatu
– pozyskanie maila + telefonu
– narzędzia wspeiracjące – hunter + lusha
5. Mail umawiający zdalną rozmowę sprzedażową
– początek wiadomości mailowej
– biały wywiad
– mailowy elevator pitch + dowód
– umówienie spotkania właściwego
6. Przegląd narzędzi stosowanych w zdalnych rozmowach sprzedażowych
7. Zdalna rozmowa sprzedażowa – wzór
– szybkie zbudowanie relacji
– metakomunikat ze zwrotnym OGP
– emocjonalna prezentacja oferty + slajdy
– techniki odpowiedzi na obiecuje (cenowe + pandemia)
– finalizacja
8. Metody ożywienia lida po zakończonym procesie pozyskania zdalnego

Referencje i opinie uczestników

Referencje_Opinie_CSK Partner_Romasz Kawszyn_Adam Szaran_szkolenie_Kler Referencje_Opinie_CSK Partner_Romasz Kawszyn_Adam Szaran_szkolenie_Riwal Referencje dla CSK-Partner Roma Kawszyn Adam Szaran_Forte Referencje dla CSK-Partner Roma Kawszyn Adam Szaran_ TIMEX Referencje dla CSK-Partner Roma Kawszyn Adam Szaran_Mistal

Metody prowadzenia szkolenia

Wykład motywacyjny, konwersatorium,  studium przypadku, dyskusja moderowana.

Eksperci

Roman Kawszyn

Roman Kawszyn

Trener-praktyk. Trener NLPSpecjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży bezpośredniej, detalicznej, B2B, psychologii sprzedaży, telemarketingu i neurolingwistycznego programowania. Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, charyzmatyczny lider i mówca. Marketingu i Szkoleń. Obecnie Managing Partner w firmie,
zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.

Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ.

Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny i Pierwsze skrzypce) oraz trzech audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling). Twórca nowej techniki szkoleniowej Teach Art Spectacle®.


adam-szaranAdam Szaran

Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN.

Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.

Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Twórca nowej techniki szkoleniowej Teach Art Spectacle®.

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

biuro@csk-partner.pl

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”