Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE

JAK SPROSTAĆ TRUDNYM SYTUACJOM, PODEJMOWAĆ TRUDNE DECYZJE I RADZIĆ SOBIE ZE ZMIANĄ?

Gdyby zadać pytanie, za co menedżerowie dostają swoje wypłaty, to z pewnością można powiedzieć, że za to, żeby podejmowali trudne decyzje. Oczywiście, wymaga to od nich poznania faktów, analizy zagrożeń, dobrej intuicji, i przygotowywania ich zespołów na nieoczekiwane sytuacje. Teoretycznie to wszystko jest oczywiste. A jak wygląda to w praktyce wie każdy, kto pracuje w obszarze zarządzania. Błędów menedżerom można zarzucać wiele, że zwlekają z decyzjami, że nie mają planu B, że nie chcą utracić kontroli nad zespołem, albo że jest im tak wygodnie, żeby grać bezpiecznie. Tyle tylko, że taka jest natura ludzka. Ma być bezpiecznie i przewidywalnie.

Zapraszamy na szkolenie prowadzone przez Tomasza Sidewicza, podczas którego Uczestnicy zobaczą jak mogą radzić sobie w sytuacjach, kiedy silny stres pozbawia ich komfortu swobodnego działania i podejmowania trudnych decyzji.

Z O B A C Z    Z W I A S T U N

1 290,00 zł + 23% VAT

Warszawa

15 - 16 czerwca 2020r.

Informacje organizacyjne szkolenia

15 – 16 czerwca 2020r. – HOTEL METROPOL***
Marszałkowska 99A, Warszawa
https://www.hotelmetropol.com.pl

Hotel Metropol*** – hotel biznesowy usytuowany naprzeciwko Pałacu Kultury i Nauki.

Cena szkolenia wynosi: 1 290,00 zł + 23% VAT
W cenie uwzględniono:
– 16 h dydaktycznych zajęć (1 h dydaktyczna = 45 min)
– materiały szkoleniowe
– materiały pomocnicze
– certyfikat ukończenia szkolenia
– wyżywienie
– zorganizowanie czasu wolnego

Do dyspozycji pozostaje parking hotelowy (ilość miejsc ograniczona, dodatkowo płatny).

Zapewniamy opiekę koordynatora z ramienia CSK PARTNER, który jest zawsze do Państwa dyspozycji podczas trwania zajęć.

W przypadku wyboru szkolenia z noclegiem zajmujemy się wszelkimi formalnościami związanymi z rezerwacją noclegu.
Pokój jednoosobowy wynosi 324,00 zł netto
Pokój dwuosobowy wynosi 409,00 zł netto

Godziny trwania zajęć: dzień I 9:30 – 16:30, dzień II 9:00-15:30

Program szkolenia

1. Menedżer w procesie zmiany. Spójrz w lustro – czy jesteś przygotowany na zmianę?
Jakim jesteś Liderem na czas zmian?
Czy jesteś gotowy na działanie przeciw wszystkim i wszystkiemu?
Porażki – wyzwania – frustracja – poczucie szczęścia – czy jesteś przygotowany na wyzwanie?
Samoocena i samoświadomość – czy wiesz co jest twoją kluczową kompetencją? auto diagnoza/ćwiczenie – praca na zasobach uczestników.
Moja rola w obliczu zmian – Jak porwać ludzi za sobą? Jak pozyskać ludzi do swoich planów?
Inteligencja emocjonalna w obliczu zmiany.
Czy twoje kompetencje mogą być przeszkodą we wprowadzaniu zmiany?
Jakie kluczowe kompetencje wpływają na efektywność wprowadzania zmian?
Dlaczego musisz mieć autorytet, żeby móc zarządzać innymi?
Jak budować swój autorytet i wiarygodność w procesie zmiany?
Stres i emocje menedżera w obliczu zmiany – co z nimi robisz i jak bardzo się oszukujesz, że umiesz nimi zarządzać?
Różne osobowości – różne odreagowywanie stresu – czego musisz unikać!

2. Plan działania menedżera w obliczu zmiany – ewolucja czy twórcze burzenie?
Wykreowanie wizji i wypracowanie strategii wdrażania zmiany.
Niepewność co do planu i trybu wprowadzania zmiany.
Plan działania – czego nigdy nie przewidzisz?
Zmiany planowane i nieplanowane.
Analiza opłacalności zmian – kiedy się nie opłaca?
Zbierz informację, żebyś się nie oszukał.
Moje cele, moje zwycięstwa i moje porażki.
Kierowanie, delegowanie, wzmacnianie, rozliczanie.
Czujesz, że jesteś naciskany – co mówi Twoja intuicja? – analiza video case.

3.Trudne decyzje. Trudne sytuacje w zarządzaniu zmianą.
Wątpliwości, niepewność, opór ludzi wobec zmian, niechęć, bunt, konflikt, chaos, spadek efektywności – naturalne otoczenie zmiany.
Co jest niezbędne do podejmowanie trafnych decyzji?
Najczęstsze błędy zarządzających zmianą – czy można ich uniknąć?
Dojrzałość emocjonalna a dupochronienie i spychologia na innych.
Dlaczego zwlekamy z podejmowaniem decyzji?
Dlaczego niepodjęcie decyzji jest podjęciem decyzji – analiza video case.
Emocje pozytywne oraz negatywne i ich wpływ na podejmowanie decyzji – analiza video case.
Mętlik w głowie – jak się ogarnąć?

4. Precyzyjna komunikacja w obliczu zmiany.
Siła wizji, entuzjazm i budowanie zaangażowanie zespołu we wdrażanie zmian.
Twoje interakcje z innymi – jak sobą zarządzać, żeby osiągnąć postawione cele i nie wchodzić innym w drogę (albo w tyłek) – analiza video case.
Emocje pozytywne oraz negatywne i ich wpływ na komunikację interpersonalną – analiza video case.
Mówisz, że umiesz się komunikować? Jak komunikować zmiany?
Właściwa kolejność: komunikacja – zmiana, czy odwrotnie?
Rozmowy menedżera.
Komunikowanie zmian.
Wywieranie wpływu.
Czy komunikacja to wywieranie wpływu? – spojrzenie na komunikację interpersonalną nie tylko jako formę wymiany informacji ale przede wszystkim jako formę wywoływania określonych reakcji. Proste ćwiczenie pokazuje, że każda forma komunikacji to forma wywierania wpływu!
Skąd się bierze siła przekonywania?
Argumentowanie i perswazja – dlaczego czasami to nie działa?
Asertywna komunikacja. Angażowanie zespołu w zmianę.
Budowa zaufania w grupie objętej sytuacją kryzysową, sytuacją zmiany.

5. Mój zespół w procesie zmiany. Zmiana – wyzwanie dla całego zespołu.
Dlaczego ludzie zawodzą pomimo dobrego planu?
Kto zabija zmianę? Blokery zmian. Opór, niechęć, konflikt, agresja, brak kreatywności, bierność.
Zmiana a konflikt interesów – kiedy emocje biorą górę i w ruch idą argumenty siły.
Konflikt i radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w zespole.

6. Już po zmianie – i co dalej?
Wracamy do starego?
Co robisz z nagromadzonym stresem?
Przygotowanie do następnej zmiany?
Trener zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności programu ze względu na dynamikę prowadzonego szkolenia. Szkolenie nie jest szkoleniem liniowym. Na przebieg szkolenia mają wpływ zadania oraz uczestnicy szkolenia.

Referencje i opinie uczestników

Referencje_Opinie_CSK PARTNER_Toamsz Sidewicz_Viacon Referencje_Opinie_CSK PARTNER_Toamsz Sidewicz_Zarządzanie_LOTOS Opinie_Referncje_CSKPARTNER_ Tomasz_sidewicz_szkolenie zarządzanie_Elektro SPark

Uporządkowanie wiedzy, ciągłe informacje zwrotne, Tomasz Sidewicz z wielkim zaangażowaniem przekazywał cenne wskazówki, które miały na celu rozwinąć skuteczność oraz umiejętności.

Mateusz

Kierownik produkcji, ViaCon Sp. z o.o.

Doskonałe szkolenie! MEGA emocje, doskonały trener, ciekawi ludzie, niesamowita wiedza która pozwoliła poznać lepiej ludzkie zachowania . Do zobaczenia za kilka miesięcy na kolejnych szkoleniach! Było SUPER!! Dziękuję jeszcze raz!

Grzegorz

Właściciel firmy

Metody prowadzenia szkolenia

Szkolenie ma charakter zadaniowy, pozbawione jest charakteru stricte wykładowego/slajdowego/scenkowego.
Trening składa się z 3 modułów
1. Teoretycznego, który pozwala ugruntować swoją wiedzę i zrozumieć interdyscyplinarność zarządzania (20% całego treningu),  2. Analitycznego, którego celem jest analiza wybranych case study przedstawiających w 100% naturalne wpływanie na innych zarejestrowane na materiale VIDEO (40% czasu treningu), 3. Praktycznego, związanego z prawdziwą, bardzo emocjonującą autorską grą wieloturową – opracowaną przez Tomasza Sidewicza, która rozgrywana jest pomiędzy uczestnikami treningu oraz trenerem. Udział w szkoleniu/treningu i rozwój własnych kompetencji zmusza do opuszczenia swojej strefy komfortu psychicznego.

Ekspert - Tomasz Piotr Sidewicz

Tomasz Piotr Sidewicz

Trener biznesu, ekspert w dziedzinie perswazji, wywierania wpływu i negocjacji. 22 lat życia zawodowego, w tym 20 lat to praca na własny rachunek wykształciły w nim postawę biznesową, opartą o zasadę – W biznesie mam tylko to co sam wynegocjuję. Biznes to dziedzina praktyczna, która rządzi się wynikami, targetami i budżetami. Taka postawa powoduje, że podchodząc do negocjacji czy sprzedaży Tomasz Piotr Sidewicz wychodzi z założenia, że jeśli popełnisz błąd, to ten błąd wykorzysta konkurencja.

Ekspert wspierający polskie i zagraniczne firmy, właścicieli firm, topowych menedżerów w negocjowaniu kontraktów i strategii negocjacyjnych. Doradca oraz prowadzący spotkania handlowe (krajowe i międzynarodowe) dla firm, które chcą się czuć pewnie w świecie negocjacji biznesowych. Ekspert wspierający firmy, właścicieli firm, topowych menedżerów w negocjacjach ze związkami zawodowym. Specjalizuje się w podnoszeniu efektywności pracowników działów handlowych i zakupowych. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem z handlowcami, kupcami i menedżerami, którzy widzą potrzebę własnego rozwoju swoich kompetencji.

Szkolenia, które prowadzi Tomasz Piotr Sidewicz  to poligon praktycznych doświadczeń a nie omawianie wyświetlanych slajdów.

Doświadczenie zawodowe oraz profesjonalizm potwierdzone są licznymi referencjami od klientów, udziałem w medialnych przedsięwzięciach oraz współpracą ze światem biznesu, ośrodkami naukowymi  i mediami.

Autor licznych artykułów dla pism branżowych, takich jak Essence Magazine, Businessman Magazine, Puls Biznesu, Rzeczpospolita oraz KrymiGraf z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, wywierania wpływu, analizy pisma oraz analizy lingwistycznej wykorzystywanych w biznesie. Wydawca oraz Redaktor naczelnym czasopisma internatowego Wiedza to Władza”.

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”