Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI

ZAKUPY PRODUKCYJNE I TECHNICZNE

Zapraszamy na szkolenie podczas którego Uczestnicy będą przygotowywani do prowadzenia efektywnych negocjacji w procesie zakupów produkcyjnych i technicznych. Warsztaty mają na celu przede wszystkim przedstawienie metod działania, stosowanych taktyk i możliwości strony kupującej. Skupimy się na wzroście umiejętności negocjacyjnych uczestników, w szczególności przygotowania negocjacji, pozycjonowania na osi siła słabość (z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi), doboru odpowiedniej taktyki,  umiejętność  „czytania”, rozumienia drugiej strony, wywierania presji na dostawcach oraz stawiania dobrego celu negocjacji.

Atutem spotkania jest dobór uczestników tj. Pracowników działów zakupów, przygotowania produkcji, zaopatrzenia firm produkcyjnych, którzy pracując w podobny sposób, podzielają podobne problemy oraz wyzwania w procesie zakupowym. Docelowy profil Uczestników ukierunkuje skupienie się na praktycznych zagadnieniach związanych z zakupami produkcyjnymi i technicznymi.

Cele szkolenia:

Poznanie narzędzi, które profesjonalni kupcy wykorzystują do przygotowywania się do negocjacji (Matryca Kraljic, Model Wiatraka, model 11CS, model CBD oraz TCO, analiza finansowa).
– Poznanie taktyk kupieckich stosowanych na każdym etapie współpracy – podczas przetargu, negocjowania kar umownych, wywieranie wpływu na dostawcę.
– Atrakcyjność oczami klienta i atrakcyjność oczami dostawcy (model wiatraka).
– Bardzo szczegółowa analiza BATNA, z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi kupieckich.
Jak bronić cenę gdy dostawca chcę ją podnieść – techniki obrony ceny przez kupców.
– Poznanie/ugruntowanie zasad negocjacji kupieckich – w odróżnieniu od taktyk negocjacyjnych stosowanych w zależności od potrzeby.
– Zrozumienie negocjacji z punktu widzenia sprzedawcy/dostawcy oraz rozpoznawania blefu.
– W trakcie szkolenia odbędzie się kilka gier zgodnie z przygotowanymi scenariuszami na bazie autentycznych sytuacji z „życia wziętych” podczas których uczestnicy będą na zmianę wcielać się w rolę kupującego i sprzedającego. Po każdej z sesji gier trener udzieli uczestnikom informacji zwrotnej i wskazówek dalszego postępowania.
– Podczas szkolenia wspólnie z uczestnikami trener poddaje refleksji model budowania relacji biznesowych – win-win, czy modelu „wyciskania cytryn”    

23 - 24 czerwca 2020r.

Warszawa

1 350,00 zł + 23% VAT

Informacje organizacyjne szkolenia

23 – 24 czerwca 2020r. – HOTEL METROPOL***
Marszałkowska 99A, Warszawa
https://www.hotelmetropol.com.pl

Hotel Metropol*** – hotel biznesowy usytuowany naprzeciwko Pałacu Kultury i Nauki.

Cena szkolenia wynosi: 1 350,00 zł + 23% VAT
W cenie uwzględniono:
– 16h dydaktycznych zajęć (1h dydaktyczna = 45 min)
– materiały szkoleniowe
– materiały pomocnicze
– certyfikat ukończenia szkolenia
– przerwy kawowe
– lunch

Centrum dysponuje parkingiem podziemnym (ilość miejsc ograniczona, dodatkowo płatny). 

W przypadku wyboru szkolenia z noclegiem zajmujemy się wszelkimi formalnościami związanymi z rezerwacją noclegu.
Pokój jednoosobowy wynosi 324,00 zł netto
Pokój dwuosobowy wynosi 409,00 zł netto

Zajęcia trwają w godzinach: dzień I 09.30-16.30; dzień II 9.00-15.30

Zapewniamy opiekę koordynatora z ramienia CSK PARTNER, który jest zawsze do Państwa dyspozycji podczas trwania zajęć.

Program szkolenia

Dzień I
1. Negocjacje krok po kroku, czyli dokładna analiza procesu.
2. Pozycjonowanie na osi siła słabość, profesjonalne narzędzia kupieckie – „Matryca Kraljic” oraz i model „11Cs”.
3. Najważniejsze pytanie negocjacji kupieckich – Jaka jest Twoja BATNA? Rozebranie BATNA na czynniki pierwsze.
4. Atrakcyjność oczami klienta i atrakcyjność oczami dostawcy – „Model Wiatraka”.
5. Taktyki kupieckie stosowane na etapie rozpoznania rynku – czyli, negocjacje rozpoczynają się od pierwszego kontaktu z dostawcą.
6. Przygotowanie negocjacji TCO (całkowity koszt posiadania).
7. Wykorzystanie Informacji Zwrotnej w procesie negocjacji z dostawcą. Czyli „nie negocjuj” jako najpotężniejsza taktyka kupiecka.
8. Negocjacje ramowej umowy zakupowej. Najważniejsze zapisy, które gwarantują respektowanie postanowień umowy.
9. Jak w łatwy sposób negocjować kary umowne z dostawcą? Techniki negocjacji kar umownych.
10. Gra symulacyjna

Dzień II
1. Zasady Negocjacji. W odróżnieniu od taktyk negocjacyjnych stosowanych w zależności od potrzeby, zasady są uniwersalne i działają zawsze, niezależnie od tego czy jesteśmy ich świadomi czy też nie.
2. Gra symulacyjna oparta na scenariuszu z życia wziętym.
3. Techniki obrony ceny przez dostawców.
4. Przykłady negocjacji w zależności o stylu negocjatora i kultury kraju.
5. Taktyki negocjacyjne – przedstawienie konkretnych taktyk i przykładów ich stosowania w praktyce.
6. Test stylu negocjatora – ćwiczenie na określenie naturalnego stylu każdego z uczestników.
7. Gra symulacyjna – negocjacje.
8. Mowa ciała – omówienie najpopularniejszych zachowań przy stole negocjacyjnym i ich znaczenia
9. Przygotowanie miejsca negocjacji – praktyczne wskazówki.
10. Podsumowanie szkolenia i wypracowanie standardu oraz zasad negocjacji w firmie.

Referencje i opinie uczestników

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami o prowadzącym szkolenie.

Metody prowadzenia szkolenia

1. Krótkie wykłady wprowadzające (10 minut)
2. Analiza konkretnych sytuacji i przypadków
3. Negocjacje praktyczne
4. Gry, testy, case studies – rozwiązywanie zadań praktycznych

Szkolenie będzie miało charakter praktycznego warsztatu angażującego wszystkich uczestników. Kluczowa będzie analiza zachowań dostawców, wyciąganie wniosków, zespołowe poszukiwania dobrych rozwiązań, zdobywanie praktycznej wiedzy i ćwiczenie umiejętności negocjacyjnych.

Ogromną zaletą tego szkolenia jest formuła oraz prowadzenie szkolenia przez zawodowego kupca i trenera biznesu.

Ekspert - Jacek Jarmuszczak

Jacek Jarmuszczak

Trener biznesu, praktyk. Karierę zawodową rozpoczynał jako kupiec w branży FMCG w polskich przedsiębiorstwach, dla których negocjował kontrakty zakupowe z dostawcami z całego świata – głównie korzystając z elektronicznych platform przetargowych. Później dla globalnego koncernu, lidera w swoim sektorze i dobrze znanej marki Philips Lighting, jako Strategic Buyer tworzył strategię zakupów dla obszaru Europy oraz prowadził negocjacje z kluczowymi dostawcami. Obecnie pracuje jako Kierownik Działu Zakupów Elektronicznych w Carlsberg Group, gdzie przeprowadza ok. 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów Carlsberg na całym świecie. Ekspert w dziedzinie aukcji elektronicznych, negocjacji zakupowych, budowania relacji z dostawcami oraz e-systemów zarządzania zakupami. Posiada praktyczne doświadczenia w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne). Wielomiesięczne kontrakty w Europie zachodniej, USA, Azji oraz praca w centralnych strukturach globalnej korporacji, dostarczyły ogromnego doświadczenia w zarządzaniu biznesem o charakterze międzykulturowym. W trakcie swojej ponad 15 letniej kariery negocjował kontrakty o łacznej wartości przekraczającej 3 miliardy EUR. Obecnie pracuje w Danfoss A/S jako Global Category Manager

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

biuro@csk-partner.pl

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”