Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

INDYJSKA ETYKIETA BIZNESOWA

KOMUNIKACJA, KULTURA, ETYKIETA I WSPÓŁPRACA W KONTAKTACH Z HINDUSAMI?

UCZESTNICY SZKOLENIA BĘDĄ MIELI OKAZJĘ

• pogłębić wiedzę na temat współczesnej sytuacji społecznej i gospodarczej Indii;
• pogłębić wiedzę o indyjskiej kulturze biznesowej: zachowaniach, normach i wartościach, które kształtują zawodową sferę życia;
• poznać hinduskie podejście do biznesu,
• poznać różnice kulturowe, bariery komunikacyjne oraz sposób myślenia Hindusów;
• poznać zasady jak współpracować z partnerami z Indii (zwyczaje, etykieta, zwroty grzecznościowe);
• skonsultować z Wykładowcą swoje dotychczasowe kontakty z indyjskimi partnerami;
• wyjaśnić przyczyny najczęstszych nieporozumień co umożliwi unikanie podobnych kłopotów w przyszłości.

16 czerwca 2020r.

Warszawa

690,00 zł + 23% VAT

Informacje organizacyjne szkolenia

16 czerwca 2020r. – Hotel Marriott Warszawa*****
Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa
www.warsawmarriott.pl

Hotel Marriott Warszawa***** – luksusowy hotel położony jest w samym centrum miasta położony w odległości zaledwie 300 metrów od Pałacu Kultury i Nauki oraz centrum handlowego Złote Tarasy. Dworzec kolejowy Warszawa Centralna usytuowany jest po przeciwnej stronie ulicy od obiektu.
Hotel dysponuje parkingiem naziemnym i podziemnym (dodatkowo płatny). 

Cena szkolenia wynosi: 690,00 zł + 23% VAT
W cenie uwzględniono:
– 8h dydaktycznych zajęć (1h dydaktyczna = 45 min)
– materiały szkoleniowe
– materiały pomocnicze
– certyfikat ukończenia szkolenia
– przerwy kawowe
– lunch

Zapewniamy opiekę koordynatora z ramienia CSK PARTNER, który jest zawsze do Państwa dyspozycji podczas trwania zajęć.

W przypadku wyboru szkolenia z noclegiem zajmujemy się wszelkimi formalnościami związanymi z rezerwacją noclegu.

Godziny trwania zajęć: 9:30-16:30.

Program szkolenia

I. KULTURA I WSPÓŁPRACA
1. Religia, kasta i płeć.
– Czy tożsamość Indusów wpływa na to, jakimi są partnerami w biznesie lub na ich komunikację z nami?
2. Rodzinne biznesy czy rodzinne korporacje
– Charakterystyka firm w Indiach i ich jak wpływa to na zachowanie indyjskich biznesmenów
3. Współpraca
– Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z indyjskim partnerem
– Jak organizować spotkanie z indyjskimi partnerami
4. Komunikacja z indyjskimi partnerami
– Poczucie czasu
– Dni wolne od pracy
– Negocjacje i targowanie się
5. Gościna w Polsce
– Jak podjąć w Polsce indyjskiego partnera
– Zorganizowanie czasu wolnego
– Wybór kuchni
– Etykieta przy stole
– Wybór tematów i sposobu rozmów
6. Kontrwizyta w Indiach
– Co zabrać na wizytę w Indiach
– Jak się ubierać i jak jeść. Co jeść a czego unikać
– Jak się zachowywać w indyjskiej firmie, w indyjskim domu i podczas zwiedzania indyjskiej przestrzeni publicznej
– Jakie prezenty podarować indyjskiemu gościowi, a jakich unikać?

II. KULTURA A KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA
1. Język
– Język i imię
– Kilka podstawowych zwrotów w języku hindi
– Sposób tytułowania się
– Co w imionach indyjskich jest odpowiednikiem imienia, a co nazwiska?
– Wymowa indyjskich imion
2. Gesty, dotyk, odległość
-Jak mowa ciała i kulturowe znaczenie gestów wpływają na komunikację z Indusami
– Jakich błędów unikać?
– Sposoby witania się i żegnania
– Relacje damsko-męskie.

III. PANEL KONSULTACYJNY

Referencje i opinie uczestników

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami Uczestników o prowadzącym szkolenie.

Metody prowadzenia szkolenia

Szkolenie ma charakter interaktywny. Tam gdzie jest to możliwe, wiedza i umiejętności przekazywane są przy pomocy przykładów rynkowych i paneli dyskusyjnych. Wykłady natomiast, nasycone są anegdotami i porównaniami. Treść szkolenia wizualizowana jest tak, aby przekaz był możliwie plastyczny i trafił do wyobraźni uczestników szkolenia. W szkoleniu wykorzystana jest wiedza zdobyta przez doświadczenie wykładowcy.

Ekspert

Indolog; nauczyciel języka hindi, dyrektor Ośrodka Badań nad Azją w Akademii Obrony Narodowej, wykładowca w Zakładzie Azji Południowej. Ekspert ds. Indii w Centrum Studiów Polska-Azja.

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

biuro@csk-partner.pl

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”