Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

ASERTYWNOŚĆ W ZARZĄDZANIU – ASERTYWNE ROZMOWY SZEFA

SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z PODWŁADNYMI

MOTYWOWANIE, OCENIANIE, ZWALNIANIE, ASERTYWNOŚĆ, INFORMACJA ZWROTNA, KOMUNIKACJA Z POKOLENIEM X, Y i Z

Zarządzasz zespołem pracowników? Chcesz polepszyć komunikację ze swoim zespołem oraz zwiększyć jego efektywność i skuteczność? Zapraszamy na szkolenie dot. komunikacji z podwładnymi.

Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:
• Jak być asertywnym aby nie naruszyć godności własnej i Pracownika w pracy zespołowej?
• Jak rozmawiać w czasach dominacji komunikacji cyfrowej?
• Jak zwalniać pracownika w dobie rynku pracownika?
• Jak należy prowadzić rozmowy dyscyplinujące, motywujące, oceniające, krytykujące  i korygujące, aby poprawić efektywność zespołu?
• Jak prowadzić informację zwrotną?
• Jak rozmawiać z pracownikami pokolenia X, Y i Z?

Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:
• Doskonalenie procesu skutecznego komunikowania się z pracownikami
• Poznanie granic etycznych w procesie komunikowania
• Rozwój i doskonalenie umiejętności przekazywania trudnych i ważnych informacji
• Poznanie nowych trendów w komunikowaniu się z pracownikami
• Wypracowanie skutecznych, w konkretnej sytuacji, technik komunikowania się z pracownikami

1 290,00 zł + 23% VAT

Warszawa

31 marca - 1 kwietnia 2020r.

Informacje organizacyjne szkolenia

31 marca – 1 kwietnia 2020r. – Hotel Marriott Warszawa*****
Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa
www.warsawmarriott.pl

Hotel Marriott Warszawa***** – luksusowy hotel położony jest w samym centrum miasta położony w odległości zaledwie 300 metrów od Pałacu Kultury i Nauki oraz centrum handlowego Złote Tarasy. Dworzec kolejowy Warszawa Centralna usytuowany jest po przeciwnej stronie ulicy od obiektu.
Hotel dysponuje parkingiem naziemnym i podziemnym (dodatkowo płatny). 

Cena szkolenia wynosi: 1 290,00 zł + 23% VAT
W cenie uwzględniono:
– 16h dydaktycznych zajęć (1h dydaktyczna = 45 min)
– materiały szkoleniowe
– materiały pomocnicze
– certyfikat ukończenia szkolenia
– przerwy kawowe
– lunch

Centrum dysponuje parkingiem podziemnym (ilość miejsc ograniczona, dodatkowo płatny). 

W przypadku wyboru szkolenia z noclegiem zajmujemy się wszelkimi formalnościami związanymi z rezerwacją noclegu.

Zajęcia trwają w godzinach: 09:30-16:30.

Zapewniamy opiekę koordynatora z ramienia CSK PARTNER, który jest zawsze do Państwa dyspozycji podczas trwania zajęć.

Program szkolenia

1.  JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ W ZESPOLE? OGÓLNE ZASADY, DOBRE PRAKTYKI, NORMY ZACHOWANIA
a. poznanie własnego, indywidualnego stylu porozumiewania się 
b. podstawowe reguły skutecznego komunikowania się w zespole 
c. czynniki ograniczające efektywne porozumiewanie się menedżera z pracownikami
d. etyczne granice procesu komunikowania w zespole
e. osobowość, temperament a sposób komunikowania się
f. kontrowersyjne przekazy: jak nie mobbować, molestować, deprecjonować, dyskryminować kolegów i pracowników poprzez komunikowanie

2. JAK WYKORZYSTAĆ ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI W PROCESIE MOTYWOWANIA?  
a. wartości i potrzeby pracowników
b. umiejętność nagradzania
c. umiejętność karania
d. docenianie i dowartościowanie pracownika – kogo, kiedy i jak
e. tworzenie warunków do rozwoju kreatywności pracowników

3. JAK POPRAWNIE OCENIAĆ OSIĄGNIĘCIA PRACOWNIKÓW? ROZMOWA OCENIAJĄCA I DYSCYPLINUJĄCA PRACOWNIKA 
• a. cele oceniania pracowników a efektywność wykonywania zadań
b. trudności w zastosowaniu procedury oceniania
c. ocenianie a motywowanie pracowników
d. scenariusz rozmowy oceniającej
e. jak oceniać i nie być posądzony o mobbing?

4. JAK ZWALNIAĆ PRACOWNIKÓW? – ROZSTANIE PRACOWNIKA Z ORGANIZACJĄ 
a. przygotowanie do rozmowy zwalniającej pracownika z wykonywania obowiązków;
b. co wpływa na rozmowę zwalniającą pracownika?
c. czego osoba zwalniająca się obawia?
d. jak radzić sobie ze stresem w trakcie zwalniania pracownika?
e. jak zwolnienie jednego pracownika wpływa na zespół w firmie?

5. TRENING ASERTYWNOŚCI, CZYLI JAK ROZMAWIAĆ NIE NARUSZAJĄC SWOJEJ I INNYCH GODNOŚCI 
a. asertywne wyjaśnianie
b. asertywne odmawianie
c. asertywne rozwiązywanie problemów
d. asertywne przekazywanie zadań i poleceń
e. asertywność jako alternatywa dla uległości, agresji i manipulacji

6. INFORMACJA ZWROTNA, CZYLI FEEDBACK – MODELE, ZASADY, DOBRE PRAKTYKI 
a. kiedy, jak i w jakich sytuacjach feedback spełnia swoją rolę?
b. jak informować, motywować i rozwijać pracowników poprzez informację zwrotną?
c. informacja zwrotna – zastosowanie „Komunikatu JA”;
d. jak konstruować informację zwrotną? Struktura feedbacku;
e. feedback konstruktywny – pozytywny i negatywny, czy neutralny?
f. feedback kanapkowy. Kiedy stosować, a kiedy jest nieskuteczny?

7. KOMUNIKOWANIE SIĘ Z POKOLENIEM Y I Z 
a. budowanie nieformalnych relacji
b. koncentracja na osiągnięciach
c. nieformalność, nieoficjalność, swoboda komunikowania
d. indywidualizm i niezależność
e. pytania adresowane do młodego pokolenia

8. KOMUNIKOWANIE SIĘ Z POKOLENIEM X 
a. tworzenie zasad i reguł
b. słuchanie pokolenia X
c. docenianie doświadczenia
d. wykorzystywanie wiedzy mentorskiej
e. jak wykorzystać wartości pokolenia X

9. NOWE TRENDY W KOMUNIKOWANIU SIĘ MENEDŻERÓW Z PRACOWNIKAMINOWE
a. słuchanie pracowników – employee voice
b. konsultowanie się z pracownikami – employee listening
c. upodmiotowienie pracowników – employee empowerment
d. komunikowanie analogowe czy cyfrowe – employee engagement

Referencje i opinie uczestników

Opinie_ Referencje_ Anna Adamus Matuszyńska_CSK PARTNER_Ejot Opinie_ Referencje_CSK partner_Anna Adamus Matuszyńska_Grupa Ożarów Opinie_ Referencje_CSK partner_Anna Adamus Matuszyńska_Amcor Opinie_ Referencje_Anna Adamus Matuszyńska_CSK PARTNER_OSI Referencje_Opinie_ Anna Adamus Matuszyńska CSK Partner - EDF CSK partner_Referencje_opinie_Anna Adamus Matuszyńska_Nomax Referencje_opinie_CSK partner_Anna Adamus Matuszyńska_Oasis Referencje_Opinie_CSK Partner_Anna Adamus Matuszyńska_Magneti Anna Adamus Matuszyńska_CSK_Referencje_Opinie Referencje_Opinie_Anna Adamus Matuszyńska_HL Opinie_Referencje_Anna Adamus Matuszyńska_PKP

Chcemy podziękować  za bardzo dobrze przeprowadzone merytorycznie i organizacyjnie e szkolenie. Grupa wróciła zadowolona 🙂 Dziękuję za Państwa elastyczność i zaangażowanie podczas naszej współpracy. Profesjonalizm Trenera pani Anny Adamus-Matuszyńskiej, właściwa organizacja pracy i umiejętność przekazywania wiedzy w sposób przystępny i z humorem zagwarantowały wysoki poziom nauczania. Przygotowane materiały i prezentacje, a także stałe włączanie grupy
w dyskusje i warsztaty sprawiły, że było to dynamiczne szkolenie. Pani Ania posiada ogromną wiedzę merytoryczną. Sumiennie i z pełnym zaangażowaniem prowadziła zajęcia, niejednokrotnie odpowiadając na trudne pytania uczestników. Dodatkowym atutem było bogate doświadczenie zawodowe, którym się chętnie dzieliła

Małgorzata

HR, Apply Poland

Bardzo dobrze oceniam przygotowanie Anny Adamus Matuszyńskiej do prowadzonego szkolenia, jej elastyczność oraz profesjonalizm w zakresie tak wiedzy merytorycznej, jak i podejścia do osób szkolonych. mimo wieloletniego doświadczenia i wiedzy związanej z zarządzaniem zespołem, byłem wielokrotnie pozytywnie zaskakiwany, a zdobyta oraz poszerzona wiedza dzięki Trenerce oraz Uczestników grupy na pewno przyniesie mi korzyści w przyszłości.

Marcin

Dział produkcji, PXF Lighting

Metody prowadzenia szkolenia

1. Krótkie wykłady wprowadzające (10 minut)
2. Analiza konkretnych sytuacji i przypadków
3. Odgrywanie ról
4. Gry – rozwiązywanie zadań praktycznych

TRENER: DR ANNA ADAMUS - MATUSZYŃSKA

dr Anna Adamus – Matuszyńska

Wykładowca w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, socjolog, doświadczony trener, PR-owiec i konsultant firm doradczych i szkoleniowych. Współorganizator cyklicznej konferencji PR Forum Public Relations – sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce. Laureatka branżowej nagrody PROTONY dla najlepszych PR-owców w 2012 roku.

Stypendystka Cambridge Colleges Hospitality Scheme for Central and Eastern European Scholars, stypendystka Leverhulme Foundation.
Kierownik studiów podyplomowych w Akademii Ekonomicznej w Katowicach pt.: „Public relations” w latach 1997 – 2008 oraz pt. „Psychologia w zarządzaniu” w latach 2002 – 2008. Aktualnie – kierownik studiów podyplomowych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach pt.: „Psychologia menedżerska” realizowanych w Katowicach i Lublinie.

Autor i redaktor siedmiu książek oraz kilkudziesięciu artykułów z zakresu zagadnień społecznych. Badacz konfliktów społecznych i kryzysów, jak również współczesnych trendów w public relations w Polsce.

Obszary szkoleń:
– zarządzanie personelem,
– obsługa klienta, obsługa reklamacji
– komunikacja interpersonalna,
– budowanie zespołu,
– negocjacje,
– wystąpienia publiczne.

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

biuro@csk-partner.pl

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”