Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

AKADEMIA NEGOCJACJI HANDLOWYCH (NEGOCJACJE W SPRZEDAŻY)

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI

Negocjacje to zbiór bardzo konkretnych umiejętności i technik, dzięki którym w całym procesie sprzedaży osiągamy założone wcześniej cele.
Rynek produktów i usług stał się bardzo konkurencyjny. Skuteczna sprzedaż wymaga wielu umiejętności a te związane ze sztuką negocjacji mogą okazać się kluczowe. Pod warunkiem, że zostaną wpisane w odpowiedni proces, zastosowane zostaną odpowiednie zasady a strategie i taktyki zostaną wprowadzone w sposób umiejętny.

Podczas szkolenia HANDLOWIEC otrzyma konkretne wskazówki co robić kiedy klient dokręca śrubę, natomiast ZAKUPOWIEC pozna jakich umiejętności i technik uczą się handlowcy.

Jeśli Klient:

  • wychodzi do Ciebie z pozycji siły
  • na spotkaniach z Tobą sprowadza wszystko do perspektywy ceny
  • stosuje na Tobie taktyki zmierzające do tego byś obniżył cenę
  • dyktuje warunki nie zważając na Twoją opłacalność

to szkolenie TWARDE NEGOCJACJE HANDLOWE jest dla Ciebie.

Po szkoleniu będziesz:

  • umiał poprowadzić proces sprzedaży tak, że negocjacje będą już tylko wisienką na torcie
  • unikał podstawowych błędów w procesie negocjacji
  • znał swoje mocne i słabe strony, związane ze sztuką negocjacji
  • stosował odpowiednie strategie i taktyki na etapie przygotowania i poprowadzenia negocjacji
  • wiedział jakie techniki i strategie są odpowiednie przy rozróżnianiu obiekcji, wymówek i zastrzeżeń
  • płynnie przechodził z etapu negocjacji do etapu ustaleń

Program szkolenia

I. NEGOCJACJE – ZAŁOŻENIA WSTĘPNE
Style negocjacyjne i test preferowanego stylu
Osadzone w procesie
Żonglerka – głód i relacje

II. GŁÓWNE BŁĘDY W NEGOCJACJACH
Zapominam, że to walka
Negocjacje przed negocjacjami
Ściągam majtki bez refleksji
Tik toker
Emocje i po co
Negocjuję bez przygotowania
Nie kasa a głód

III. GŁÓWNE ZASADY NEGOCJACJI
Krytyka w negocjacjach
Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
Udowadnianie racji
Empatia i sympatia
Why
Wyznacz stanowisko wejścia i wyjścia
Pamiętaj o zasadzie najważniejszych kwestii
Ustal jaka jest Twoja BATNA i jaka jest BATNA Twojego klienta
Cena i co poza ceną
Określenie pól negocjacji i analiza abc
Przejmuj inicjatywę
Ustępuj zgodnie z zasadami (dbaj o efekt zwycięzcy)
Bądź miękki dla ludzi a twardy dla interesów
Negocjuj niezależnie od zaufania

IV. OBIEKCJE CENOWE – wstęp do negocjacji
Techniki odpowiedzi na obiekcje
Techniki odpowiedzi na zastrzeżenia
Techniki odpowiedzi na wymówki

VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE
Próbny balon
Dobry i zły policjant
Brak uprawnień
Nagroda w raju
Technika małych kroków
Technika drzwiami w twarz
Technika śmiesznej kasy
Redukcja oczekiwań
Nigdy nie mów nie

Eksperci

Roman Kawszyn

Roman Kawszyn

Trener-praktyk. Trener NLPSpecjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży bezpośredniej, detalicznej, B2B, psychologii sprzedaży, telemarketingu i neurolingwistycznego programowania. Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, charyzmatyczny lider i mówca. Marketingu i Szkoleń. Obecnie Managing Partner w firmie,
zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.

Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ.

Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny i Pierwsze skrzypce) oraz trzech audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling). Twórca nowej techniki szkoleniowej Teach Art Spectacle®.


adam-szaranAdam Szaran

Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN.

Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.

Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Twórca nowej techniki szkoleniowej Teach Art Spectacle®.

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

biuro@csk-partner.pl

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”