Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

Szkolenia Warszawa

REZYLIENTNE PRZYWÓDZTWO. JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ ORAZ ZARZĄDZAĆ ODPORNOŚCIĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW?

REZYLIENTNE PRZYWÓDZTWO. JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ ORAZ ZARZĄDZAĆ ODPORNOŚCIĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW?

50 PROBLEMÓW KIEROWNIKA ZESPOŁU. SZKOLENIE Z ZAKRESU KIEROWANIA KADRĄ SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW (DZIAŁÓW TECHNICZNYCH, PRODUKCYJNYCH, LOGISTYCZNYCH)

50 PROBLEMÓW KIEROWNIKA ZESPOŁU. SZKOLENIE Z ZAKRESU KIEROWANIA KADRĄ SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW (DZIAŁÓW TECHNICZNYCH, PRODUKCYJNYCH, LOGISTYCZNYCH)

AKADEMIA NEGOCJACJI HANDLOWYCH (NEGOCJACJE W SPRZEDAŻY). SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI

AKADEMIA NEGOCJACJI HANDLOWYCH (NEGOCJACJE W SPRZEDAŻY). SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI

ETYCZNE ODDZIAŁYWANIE NA KLIENTA. TECHNIKI WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI W ROZMOWIE BEZPOŚREDNIEJ I TELEFONICZNEJ ORAZ KORESPONDENCJI PISEMNEJ

ETYCZNE ODDZIAŁYWANIE NA KLIENTA. TECHNIKI WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI W ROZMOWIE BEZPOŚREDNIEJ I TELEFONICZNEJ ORAZ KORESPONDENCJI PISEMNEJ

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI. ZAKUPY PRODUKCYJNE I TECHNICZNE

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI. ZAKUPY PRODUKCYJNE I TECHNICZNE

POCHODZENIE TOWARU. ZASADY OGÓLNE ORAZ REGUŁY POCHODZENIA

POCHODZENIE TOWARU. ZASADY OGÓLNE ORAZ REGUŁY POCHODZENIA

CZAS PRACY DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW DZIAŁU HR. CZYLI CO KAŻDY PRZEŁOŻONY O CZASIE PRACY I DYSPOZYCYJNOŚCI PRACOWNIKÓW WIEDZIEĆ POWINIEN?

CZAS PRACY DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW DZIAŁU HR. CZYLI CO KAŻDY PRZEŁOŻONY O CZASIE PRACY I DYSPOZYCYJNOŚCI PRACOWNIKÓW WIEDZIEĆ POWINIEN?

INDYJSKA ETYKIETA BIZNESOWA. KOMUNIKACJA, KULTURA, ETYKIETA I WSPÓŁPRACA W KONTAKTACH Z HINDUSAMI?

INDYJSKA ETYKIETA BIZNESOWA. KOMUNIKACJA, KULTURA, ETYKIETA I WSPÓŁPRACA W KONTAKTACH Z HINDUSAMI?

ZMIANY PRZEPISÓW ORGANIZACJI PRAC ORAZ BEZPIECZNEJ EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH W 2020 Z UWZGLĘDNIENIEM ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ENERGII Z DNIA 28.08.2019r. oraz ROZPORZĄDZENIA MINISTRA KLIMATU Z DNIA 25.03.2020r.

ZMIANY PRZEPISÓW ORGANIZACJI PRAC ORAZ BEZPIECZNEJ EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH W 2020 Z UWZGLĘDNIENIEM ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ENERGII Z DNIA 28.08.2019r. oraz ROZPORZĄDZENIA MINISTRA KLIMATU Z DNIA 25.03.2020r.

BIZNES Z CHINAMI. WSPÓŁPRACA , KOMUNIKACJA, NEGOCJACJE, ETYKIETA BIZNESOWA Z PARTNERAMI Z CHIN

BIZNES Z CHINAMI. WSPÓŁPRACA , KOMUNIKACJA, NEGOCJACJE, ETYKIETA BIZNESOWA Z PARTNERAMI Z CHIN

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE. JAK SPROSTAĆ TRUDNYM SYTUACJOM, PODEJMOWAĆ TRUDNE DECYZJE I RADZIĆ SOBIE ZE ZMIANĄ?

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE. JAK SPROSTAĆ TRUDNYM SYTUACJOM, PODEJMOWAĆ TRUDNE DECYZJE I RADZIĆ SOBIE ZE ZMIANĄ?

AKTUALNE PRZEPISY REKLAMACYJNE. KOMPLEKSOWA ANALIZA PRAWA REKLAMACYJNEGO Z UWZGLĘDNIENIEM REKLAMACJI ONLINE, POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW KONSUMENCKICH ORAZ ZMIAN W PRZEPISACH OBOWIĄZUJĄCYCH OD 1.06.2020r.

AKTUALNE PRZEPISY REKLAMACYJNE. KOMPLEKSOWA ANALIZA PRAWA REKLAMACYJNEGO Z UWZGLĘDNIENIEM REKLAMACJI ONLINE, POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW KONSUMENCKICH ORAZ ZMIAN W PRZEPISACH OBOWIĄZUJĄCYCH OD 1.06.2020r.

KONTRAKTY HANDLOWE Z UWZGLĘDNIENIEM ZMIAN W 2020r.- SZKOLENIE PRAWNE DLA DZIAŁÓW SPRZEDAŻY, ZAOPATRZENIA I UMÓW. JAK SPORZĄDZAĆ UMOWY HANDLOWE, ZABEZPIECZAĆ INTERESY FIRMY I ZARZĄDZAĆ KONTRAKTAMI?

KONTRAKTY HANDLOWE Z UWZGLĘDNIENIEM ZMIAN W 2020r.- SZKOLENIE PRAWNE DLA DZIAŁÓW SPRZEDAŻY, ZAOPATRZENIA I UMÓW. JAK SPORZĄDZAĆ UMOWY HANDLOWE, ZABEZPIECZAĆ INTERESY FIRMY I ZARZĄDZAĆ KONTRAKTAMI?

POSTĘPOWANIE POWYPADKOWE – ASPEKTY PRAKTYCZNE. ZALECENIA PIP i ZUS

POSTĘPOWANIE POWYPADKOWE – ASPEKTY PRAKTYCZNE. ZALECENIA PIP i ZUS

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNICZNYM. DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNICZNYM. DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH

JAK NEGOCJOWAĆ ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI? ZASADY NEGOCJACJI W KONFLIKCIE INTERESÓW

JAK NEGOCJOWAĆ ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI? ZASADY NEGOCJACJI W KONFLIKCIE INTERESÓW

RELACJE BIZNESOWE, RÓŻNICE KULTUROWE I KOMUNIKACJA Z KONTRAHENTAMI Z KRAJÓW ARABSKICH. JAK PROWADZIĆ SKUTECZNE RELACJE BIZNESOWE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI, DOSTAWCAMI I WSPÓŁPRACOWNIKAMI Z KRAJÓW ARABSKICH?

RELACJE BIZNESOWE, RÓŻNICE KULTUROWE I KOMUNIKACJA Z KONTRAHENTAMI Z KRAJÓW ARABSKICH. JAK PROWADZIĆ SKUTECZNE RELACJE BIZNESOWE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI, DOSTAWCAMI I WSPÓŁPRACOWNIKAMI Z KRAJÓW ARABSKICH?

KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE

KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE

EMPLOYER BRANDING & CANDIDATE EXPERIENCE W PRAKTYCE. JAK ŚWIADOMIE BUDOWAĆ MARKETING REKRUTACYJNY ORAZ WIZERUNEK PRACODAWCY WŚRÓD KANDYDATÓW PODCZAS PROCESU REKRUTACJI?

EMPLOYER BRANDING & CANDIDATE EXPERIENCE W PRAKTYCE. JAK ŚWIADOMIE BUDOWAĆ MARKETING REKRUTACYJNY ORAZ WIZERUNEK PRACODAWCY WŚRÓD KANDYDATÓW PODCZAS PROCESU REKRUTACJI?

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

biuro@csk-partner.pl

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”