Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

Szkolenia otwarte

W każdej branży wiedza jest niezbędnym elementem efektywnego wykonywania obowiązków. Nasze szkolenia otwarte dedykowane są pracownikom i pracodawcom, którzy cenią sobie połączenie teorii z umiejętnościami praktycznymi. Przygotowane programy szkoleniowe będą świetnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie m.in. doskonalenia kompetencji osobistych, obsługi klienta, kierowania zespołem lub sprzedaży.

Wśród naszych programów coś dla siebie znajdą zarówno pracownicy kadr i działów technicznych, jak i zarządzający przedsiębiorstwami. Otwarta formuła umożliwia dołączenie do grupy złożonej z osób zatrudnionych w różnych firmach - dzięki temu spotkania stają się fantastyczną platformą do wzajemnej wymiany doświadczeń.

Organizację warsztatów powierzamy ekspertom w danej dziedzinie. Ich wiedza teoretyczna oraz bogata praktyka sprawiają, że zajęcia są ciekawe i wartościowe.

Szkolenie ONLINE: ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ
Szkolenie ONLINE: ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ
Szkolenie ONLINE: REKRUTACJA – NOWE TRENDY I NAJLEPSZE PRAKTYKI
Szkolenie ONLINE: REKRUTACJA – NOWE TRENDY I NAJLEPSZE PRAKTYKI
BEZPIECZNA ORGANIZACJA PRAC ORAZ EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH Z UWZGLĘDNIENIEM TWORZENIA INSTRUKCJI EKSPLOATACJI – BHP W ENERGETYCE
BEZPIECZNA ORGANIZACJA PRAC ORAZ EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH Z UWZGLĘDNIENIEM TWORZENIA INSTRUKCJI EKSPLOATACJI – BHP W ENERGETYCE
WYMAGANIA STAWIANE MASZYNOM I URZĄDZENIOM TECHNICZNYM W ŚWIETLE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW W 2022r. – DYREKTYWY MASZYNOWA I NARZĘDZIOWA W PRAKTYCE
WYMAGANIA STAWIANE MASZYNOM I URZĄDZENIOM TECHNICZNYM W ŚWIETLE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW W 2022r. – DYREKTYWY MASZYNOWA I NARZĘDZIOWA W PRAKTYCE
Szkolenie ONLINE: STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA – DOBRE PRAKTYKI W OBSŁUDZE KLIENTA B2B I B2C
Szkolenie ONLINE: STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA – DOBRE PRAKTYKI W OBSŁUDZE KLIENTA B2B I B2C
Szkolenie ONLINE: TARYFIKACJA TOWARÓW. NADAWANIE KODÓW CN ORAZ KORZYSTANIE ZE WSPÓLNEJ TARYFY CELNEJ
Szkolenie ONLINE: TARYFIKACJA TOWARÓW. NADAWANIE KODÓW CN ORAZ KORZYSTANIE ZE WSPÓLNEJ TARYFY CELNEJ
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z MONOPOLISTAMI ORAZ DOSTAWCAMI O SILNEJ POZYCJI NA RYNKU – WARSZTATY Z NEGOCJACJI W WARUNKACH WYSOKIEGO POPYTU I NISKIEJ PODAŻY
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z MONOPOLISTAMI ORAZ DOSTAWCAMI O SILNEJ POZYCJI NA RYNKU – WARSZTATY Z NEGOCJACJI W WARUNKACH WYSOKIEGO POPYTU I NISKIEJ PODAŻY
Szkolenie ONLINE: ZASADY WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI W ZAKRESIE NADZORU I KOORDYNACJI PRAC
Szkolenie ONLINE: ZASADY WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI W ZAKRESIE NADZORU I KOORDYNACJI PRAC
Szkolenie ONLINE: ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW W POLSCE w 2022r. ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW W PRAKTYCE Z UWGL. ZMIAN W PRAWIE STYCZEŃ I MARZEC 2022
Szkolenie ONLINE: ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW W POLSCE w 2022r. ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW W PRAKTYCE Z UWGL. ZMIAN W PRAWIE STYCZEŃ I MARZEC 2022
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ROSZCZENIA W SPEDYCJI I PRZEWOZIE. PROCEDURA REKLAMACYJNA W SPEDYCJI ORAZ PRZEWOZIE DROGOWYM KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM Z UWGL. KONWENCJI CMR
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ROSZCZENIA W SPEDYCJI I PRZEWOZIE. PROCEDURA REKLAMACYJNA W SPEDYCJI ORAZ PRZEWOZIE DROGOWYM KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM Z UWGL. KONWENCJI CMR
Szkolenie ONLINE: POCHODZENIE TOWARÓW W PRAKTYCE. ZASADY ORAZ REGUŁY POCHODZENIA
Szkolenie ONLINE: POCHODZENIE TOWARÓW W PRAKTYCE. ZASADY ORAZ REGUŁY POCHODZENIA
WPROWADZANIE PODWYŻEK U STAŁYCH KLIENTÓW. UTRZYMANIE KLIENTA W CZASIE ZMIANY
WPROWADZANIE PODWYŻEK U STAŁYCH KLIENTÓW. UTRZYMANIE KLIENTA W CZASIE ZMIANY
Szkolenie ONLINE: REZYLIENTNE PRZYWÓDZTWO. JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ ORAZ ZARZĄDZAĆ ODPORNOŚCIĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW? LIDER BUDUJĄCY ODPORNY ZESPÓŁ
Szkolenie ONLINE: REZYLIENTNE PRZYWÓDZTWO. JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ ORAZ ZARZĄDZAĆ ODPORNOŚCIĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW? LIDER BUDUJĄCY ODPORNY ZESPÓŁ
Szkolenie ONLINE: KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE
Szkolenie ONLINE: KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE
Szkolenie ONLINE: JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM ZGŁASZAJĄCYM REKLAMACJE I SKARGI?
Szkolenie ONLINE: JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM ZGŁASZAJĄCYM REKLAMACJE I SKARGI?
Szkolenie ONLINE: 50 PROBLEMÓW KIEROWNIKA ZESPOŁU. SZKOLENIE Z ZAKRESU KIEROWANIA KADRĄ SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW
Szkolenie ONLINE: 50 PROBLEMÓW KIEROWNIKA ZESPOŁU. SZKOLENIE Z ZAKRESU KIEROWANIA KADRĄ SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW
Szkolenie ONLINE: BHP W TRANSPORCIE WEWNĄTRZZAKŁADOWYM Z UWZGLĘDNIENIEM OBSŁUGI WÓZKÓW JEZDNIOWYCH
Szkolenie ONLINE: BHP W TRANSPORCIE WEWNĄTRZZAKŁADOWYM Z UWZGLĘDNIENIEM OBSŁUGI WÓZKÓW JEZDNIOWYCH
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NARUSZENIA BHP NA PRODUKCJI. SZKOLENIE UŚWIADAMIAJĄCE DLA KIEROWNIKÓW (i innych osób kierujących Pracownikami)
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NARUSZENIA BHP NA PRODUKCJI. SZKOLENIE UŚWIADAMIAJĄCE DLA KIEROWNIKÓW (i innych osób kierujących Pracownikami)
Szkolenie ONLINE: INCOTERMS®2020. MIĘDZYNARODOWE REGUŁY HANDLOWE W PRAKTYCE OBROTU TOWAROWEGO – JAK JE ROZUMIEĆ, STOSOWAĆ I NIE POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW
Szkolenie ONLINE: INCOTERMS®2020. MIĘDZYNARODOWE REGUŁY HANDLOWE W PRAKTYCE OBROTU TOWAROWEGO – JAK JE ROZUMIEĆ, STOSOWAĆ I NIE POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW
Szkolenie ONLINE: CZYNNIKI SZKODLIWE I UCIĄŻLIWE W ŚRODOWISKU PRACY – OBOWIĄZKI PRACODAWCY. IDENTYFIKACJA I NADZOROWANIE ZAGROŻEŃ ZWIĄZANYCH Z OBECNOŚCIĄ CZYNNIKÓW CHEMICZNYCH
Szkolenie ONLINE: CZYNNIKI SZKODLIWE I UCIĄŻLIWE W ŚRODOWISKU PRACY – OBOWIĄZKI PRACODAWCY. IDENTYFIKACJA I NADZOROWANIE ZAGROŻEŃ ZWIĄZANYCH Z OBECNOŚCIĄ CZYNNIKÓW CHEMICZNYCH
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BEZPIECZEŃSTWO PRAC BUDOWLANYCH I INWESTYCYJNYCH – AKADEMIA LIDERÓW BEZPIECZEŃSTWA
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BEZPIECZEŃSTWO PRAC BUDOWLANYCH I INWESTYCYJNYCH – AKADEMIA LIDERÓW BEZPIECZEŃSTWA
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE I WSPÓŁPRACA ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI. ASPEKTY PRAWNE NEGOCJACJI I WSPÓŁPRACY PRACODAWCY ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE I WSPÓŁPRACA ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI. ASPEKTY PRAWNE NEGOCJACJI I WSPÓŁPRACY PRACODAWCY ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI
AKTUALNE PRZEPISY REKLAMACYJNE. KOMPLEKSOWA ANALIZA PRAWA REKLAMACYJNEGO (B2B, B2C, B2B-UPRZYWILEJOWANY) Z UWZGLĘDNIENIEM REKLAMACJI ONLINE, POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW KONSUMENCKICH, ZMIAN W PRZEPISACH OBOWIĄZUJĄCYCH OD 1.01.2021r. ORAZ PROJEKTU ZMIAN W 2022R. (NOWELIZACJA 2021 I PROJEKT ZMIAN W 2022)
AKTUALNE PRZEPISY REKLAMACYJNE. KOMPLEKSOWA ANALIZA PRAWA REKLAMACYJNEGO (B2B, B2C, B2B-UPRZYWILEJOWANY) Z UWZGLĘDNIENIEM REKLAMACJI ONLINE, POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW KONSUMENCKICH, ZMIAN W PRZEPISACH OBOWIĄZUJĄCYCH OD 1.01.2021r. ORAZ PROJEKTU ZMIAN W 2022R. (NOWELIZACJA 2021 I PROJEKT ZMIAN W 2022)
LIDER SPRZEDAŻY. JAK KIEROWAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻY ABY OSIĄGAŁ ON JAK NAJLEPSZE WYNIKI?
LIDER SPRZEDAŻY. JAK KIEROWAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻY ABY OSIĄGAŁ ON JAK NAJLEPSZE WYNIKI?
Szkolenie STACJONARNE: ASERTYWNE ZARZĄDZANIE – ASERTYWNA KOMUNIKACJA SZEFA. SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PODWŁADNYMI PRACOWNIKAMI
Szkolenie STACJONARNE: ASERTYWNE ZARZĄDZANIE – ASERTYWNA KOMUNIKACJA SZEFA. SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PODWŁADNYMI PRACOWNIKAMI
Szkolenie ONLINE: POSTĘPOWANIE POWYPADKOWE – ASPEKTY PRAKTYCZNE. ZALECENIA PIP
Szkolenie ONLINE: POSTĘPOWANIE POWYPADKOWE – ASPEKTY PRAKTYCZNE. ZALECENIA PIP
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNICZNYM. DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNICZNYM. DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH
Szkolenie ONLINE: RELACJE BIZNESOWE, RÓŻNICE KULTUROWE I KOMUNIKACJA Z KONTRAHENTAMI Z KRAJÓW ARABSKICH. JAK PROWADZIĆ SKUTECZNE RELACJE BIZNESOWE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI, DOSTAWCAMI I WSPÓŁPRACOWNIKAMI Z KRAJÓW ARABSKICH?
Szkolenie ONLINE: RELACJE BIZNESOWE, RÓŻNICE KULTUROWE I KOMUNIKACJA Z KONTRAHENTAMI Z KRAJÓW ARABSKICH. JAK PROWADZIĆ SKUTECZNE RELACJE BIZNESOWE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI, DOSTAWCAMI I WSPÓŁPRACOWNIKAMI Z KRAJÓW ARABSKICH?

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

biuro@csk-partner.pl

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”