Szkolenia otwarte
W każdej branży wiedza jest niezbędnym elementem efektywnego wykonywania obowiązków. Nasze szkolenia otwarte dedykowane są pracownikom i pracodawcom, którzy cenią sobie połączenie teorii z umiejętnościami praktycznymi. Przygotowane programy szkoleniowe będą świetnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie m.in. doskonalenia kompetencji osobistych, obsługi klienta, kierowania zespołem lub sprzedaży.
Wśród naszych programów coś dla siebie znajdą zarówno pracownicy kadr i działów technicznych, jak i zarządzający przedsiębiorstwami. Otwarta formuła umożliwia dołączenie do grupy złożonej z osób zatrudnionych w różnych firmach - dzięki temu spotkania stają się fantastyczną platformą do wzajemnej wymiany doświadczeń.
Organizację warsztatów powierzamy ekspertom w danej dziedzinie. Ich wiedza teoretyczna oraz bogata praktyka sprawiają, że zajęcia są ciekawe i wartościowe.
- Wszystkie
- Administracja
- Doskonalenie jakości obsługi klienta
- HR / Kadry
- Obrót międzynarodowy
- Obsługa klienta / Jakość
- Prawo budowlane
- Produkcja / BHP /UR
- Rozwój kompetencji kierowniczych
- Rozwój kompetencji osobistych
- Sprzedaż / Marketing
- Szkolenia menedżerskie
- Szkolenia ONLINE
- Szkolenia techniczne
- Windykacja / Księgowość
- Zakupy / Logistyka
- Związki zawodowe

Szkolenie ONLINE: TECHNIKI SPRZEDAŻY ZDALNEJ. SKUTECZNE TECHNIKI OBSŁUGI I SPRZEDAŻY W PRACY Z KLIENTEM „NA ODLEGŁOŚĆ”

Szkolenie ONLINE: PROCEDURA REKLAMACYJNA W PRZEWOZIE DROGOWYM KRAJOWYM I W SPEDYCJI KRAJOWEJ. REKLAMACJE W ŚWIETLE PRAWA PRZEWOZOWEGO

Szkolenie ONLINE: KOMUNIKACJA W PRACY MENADŻERA. ROZMOWY SZEFA JAKO KLUCZOWE NARZĘDZIA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM

Szkolenie ONLINE: PREZENTACJA DANYCH FINANSOWYCH. ZASADY, NARZĘDZIA I TECHNIKI PRZEDSTAWIANIA INFORMACJI FINANSOWYCH FIRMY ABY OSIĄGNĄĆ ZAMIERZONE CELE

Szkolenie ONLINE: PRZYWÓDZTWO W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI. BUDOWANIE I MOTYWOWANIE ZESPOŁU, ZARZĄDZANIE TRUDNYMI SYTUACJAMI Z UWZGLĘDNIENIEM BRAKU PODLEGŁOŚCI SŁUŻBOWEJ – JAK SIĘ KOMUNIKOWAĆ, NEGOCJOWAĆ I WPŁYWAĆ NA INNYCH BY OSIĄGAĆ CELE PROJEKTOWE?

Szkolenie ONLINE: BANK TRUDNYCH SYTUACJI SPRZEDAŻOWYCH. TRUDNE SYTUACJE W SPRZEDAŻY – JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ?

Szkolenie Online: OBSŁUGA KLIENTA DLA KADRY TECHNICZNEJ. SZKOLENIE Z ZAKRESU OBSŁUGI KLIENTA I KOMUNIKACJI DLA KADRY SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW

Szkolenie ONLINE: PRAWO PRACY DLA MENADŻERÓW (Z BRANŻ PRZEMYSŁOWYCH). CZYLI CO KAŻDY PRZEŁOŻONY O PRAWIE PRACY WIEDZIEĆ POWINIEN?

Szkolenie ONLINE: ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW W POLSCE 2021. ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW W PRAKTYCE Z UWGL. COVID 19 ORAZ BREXIT

Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z KONTRAHENTAMI AZJATYCKIMI (Chiny, Indie, Bengladesz). JAK NEGOCJOWAĆ WARUNKI WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCĄ AZJATYCKIM?

Szkolenie ONLINE: UMOWY HANDLOWE Z UWZGLĘDNIENIEM NOWELIZACJI OBOWIĄZUJĄCEJ OD 1 STYCZNIA 2021r. ORAZ UTRUDNIEŃ WYWOŁANYCH NA SKUTEK COVID-19

Szkolenie ONLINE: INCOTERMS 2020® – MIĘDZYNARODOWE REGUŁY HANDLOWE W PRAKTYCE OBROTU TOWAROWEGO – JAK JE ROZUMIEĆ, STOSOWAĆ I NIE POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW (Online)

Szkolenie ONLINE: RELACJE BIZNESOWE, RÓŻNICE KULTUROWE I KOMUNIKACJA Z KONTRAHENTAMI Z KRAJÓW ARABSKICH (Online)

Szkolenie ONLINE: TRENING ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ. JAK EFEKTYWNIE RADZIĆ SOBIE Z WYZWANIAMI, PRESJĄ I CZYNNIKAMI STRESU? (Online)

Szkolenie ONLINE: REZYLIENTNE PRZYWÓDZTWO. JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ ORAZ ZARZĄDZAĆ ODPORNOŚCIĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW? LIDER BUDUJĄCY ODPORNY ZESPÓŁ

Szkolenie ONLINE: PRZEPISY REKLAMACYJNE – NOWELIZACJA 2021. PRZEDSIĘBIORCA „UPRZYWILEJOWANY” W POSTĘPOWANIU REKLAMACYJNYM OD 01.01.2021R.

Szkolenie ONLINE: ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI – AKADEMIA ROZWOJU DZIAŁU ZAKUPÓW. GENEROWANIE OSZCZĘDNOŚCI, BAZA DOSTAWCÓW, ANALIZA KOSZTÓW, NEGOCJACJE KUPIECKIE

Szkolenie ONLINE: ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH W 2021 ROKU. ZFŚS Z UWZGLĘDNIENIEM ZMIAN ZWIĄZANYCH Z KORONAWIRUSEM

Szkolenie ONLINE: TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA. DOSKONALENIE KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Z UWZGLĘDNIENIEM RADZENIA SOBIE ZE STRESEM PODCZAS OBSŁUGI

Szkolenie ONLINE: KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE

Szkolenie ONLINE: ZMIANY PRZEPISÓW BEZPIECZNEJ ORGANIZACJI PRAC ORAZ EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH W 2020 Z UWZGLĘDNIENIEM ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ENERGII Z DNIA 28.08.2019r. oraz ROZPORZĄDZENIA MINISTRA KLIMATU Z DNIA 25.03.2020r.

Szkolenie ONLINE: 50 PROBLEMÓW KIEROWNIKA ZESPOŁU. SZKOLENIE Z ZAKRESU KIEROWANIA KADRĄ SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW

Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NARUSZENIA BHP NA PRODUKCJI. SZKOLENIE UŚWIADAMIAJĄCE DLA KIEROWNIKÓW (i innych osób kierujących Pracownikami)

Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BEZPIECZEŃSTWO PRAC BUDOWLANYCH I INWESTYCYJNYCH – AKADEMIA LIDERÓW BEZPIECZEŃSTWA
Centrum Szkolenia Kadr Partner
22 378 26 69
ul. Nowogrodzka 31
Warszawa
biuro@csk-partner.pl
Newsletter
Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...
Szkolenia techniczne
„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”
Szkolenia menedżerskie
„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”
Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem
„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”
Szkolenia dofinansowane
„Baza usług rozwojowych / KFS”