Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

Szkolenia otwarte

W każdej branży wiedza jest niezbędnym elementem efektywnego wykonywania obowiązków. Nasze szkolenia otwarte dedykowane są pracownikom i pracodawcom, którzy cenią sobie połączenie teorii z umiejętnościami praktycznymi. Przygotowane programy szkoleniowe będą świetnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie m.in. doskonalenia kompetencji osobistych, obsługi klienta, kierowania zespołem lub sprzedaży.

Wśród naszych programów coś dla siebie znajdą zarówno pracownicy kadr i działów technicznych, jak i zarządzający przedsiębiorstwami. Otwarta formuła umożliwia dołączenie do grupy złożonej z osób zatrudnionych w różnych firmach - dzięki temu spotkania stają się fantastyczną platformą do wzajemnej wymiany doświadczeń.

Organizację warsztatów powierzamy ekspertom w danej dziedzinie. Ich wiedza teoretyczna oraz bogata praktyka sprawiają, że zajęcia są ciekawe i wartościowe.

Szkolenie ONLINE: INCOTERMS 2020® – MIĘDZYNARODOWE REGUŁY HANDLOWE W PRAKTYCE OBROTU TOWAROWEGO – JAK JE ROZUMIEĆ, STOSOWAĆ I NIE POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW (Online)
Szkolenie ONLINE: INCOTERMS 2020® – MIĘDZYNARODOWE REGUŁY HANDLOWE W PRAKTYCE OBROTU TOWAROWEGO – JAK JE ROZUMIEĆ, STOSOWAĆ I NIE POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW (Online)
Szkolenie ONLINE: RELACJE BIZNESOWE, RÓŻNICE KULTUROWE I KOMUNIKACJA Z KONTRAHENTAMI Z KRAJÓW ARABSKICH (Online)
Szkolenie ONLINE: RELACJE BIZNESOWE, RÓŻNICE KULTUROWE I KOMUNIKACJA Z KONTRAHENTAMI Z KRAJÓW ARABSKICH (Online)
Szkolenie ONLINE: TRENING ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ. JAK EFEKTYWNIE RADZIĆ SOBIE Z WYZWANIAMI, PRESJĄ I CZYNNIKAMI STRESU? (Online)
Szkolenie ONLINE: TRENING ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ. JAK EFEKTYWNIE RADZIĆ SOBIE Z WYZWANIAMI, PRESJĄ I CZYNNIKAMI STRESU? (Online)
Szkolenie ONLINE: REZYLIENTNE PRZYWÓDZTWO. JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ ORAZ ZARZĄDZAĆ ODPORNOŚCIĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW? LIDER BUDUJĄCY ODPORNY ZESPÓŁ
Szkolenie ONLINE: REZYLIENTNE PRZYWÓDZTWO. JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ ORAZ ZARZĄDZAĆ ODPORNOŚCIĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW? LIDER BUDUJĄCY ODPORNY ZESPÓŁ
KONWENCJA CMR W PRAKTYCE MIĘDZYNARODOWEGO TRANSPORTU DROGOWEGO
KONWENCJA CMR W PRAKTYCE MIĘDZYNARODOWEGO TRANSPORTU DROGOWEGO
Szkolenie ONLINE: ETYCZNE ODDZIAŁYWANIE NA KLIENTA. TECHNIKI WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI W ROZMOWIE BEZPOŚREDNIEJ I TELEFONICZNEJ ORAZ KORESPONDENCJI PISEMNEJ
Szkolenie ONLINE: ETYCZNE ODDZIAŁYWANIE NA KLIENTA. TECHNIKI WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI W ROZMOWIE BEZPOŚREDNIEJ I TELEFONICZNEJ ORAZ KORESPONDENCJI PISEMNEJ
Szkolenie ONLINE: PRZEPISY REKLAMACYJNE –  NOWELIZACJA 2021. PRZEDSIĘBIORCA „UPRZYWILEJOWANY” W POSTĘPOWANIU REKLAMACYJNYM OD 01.01.2021R.
Szkolenie ONLINE: PRZEPISY REKLAMACYJNE – NOWELIZACJA 2021. PRZEDSIĘBIORCA „UPRZYWILEJOWANY” W POSTĘPOWANIU REKLAMACYJNYM OD 01.01.2021R.
Szkolenie ONLINE: ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNICZNYM. DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH
Szkolenie ONLINE: ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNICZNYM. DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI – AKADEMIA ROZWOJU DZIAŁU ZAKUPÓW. GENEROWANIE OSZCZĘDNOŚCI, BAZA DOSTAWCÓW, ANALIZA KOSZTÓW, NEGOCJACJE KUPIECKIE
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI – AKADEMIA ROZWOJU DZIAŁU ZAKUPÓW. GENEROWANIE OSZCZĘDNOŚCI, BAZA DOSTAWCÓW, ANALIZA KOSZTÓW, NEGOCJACJE KUPIECKIE
Szkolenie ONLINE: METODY OCENY KWALIFIKACJI DOSTAWCÓW
Szkolenie ONLINE: METODY OCENY KWALIFIKACJI DOSTAWCÓW
Szkolenie ONLINE: GENEROWANIE OSZCZĘDNOŚCI. SZKOLENIE DLA DZIAŁÓW ZAKUPÓW I ZAOPATRZENIA. JAK GENEROWAĆ OSZCZĘDNOŚCI ORAZ PŁYNNOŚĆ FINANSOWĄ?
Szkolenie ONLINE: GENEROWANIE OSZCZĘDNOŚCI. SZKOLENIE DLA DZIAŁÓW ZAKUPÓW I ZAOPATRZENIA. JAK GENEROWAĆ OSZCZĘDNOŚCI ORAZ PŁYNNOŚĆ FINANSOWĄ?
Szkolenie ONLINE: TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA. DOSKONALENIE KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Z UWZGLĘDNIENIEM RADZENIA SOBIE ZE STRESEM PODCZAS OBSŁUGI
Szkolenie ONLINE: TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA. DOSKONALENIE KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Z UWZGLĘDNIENIEM RADZENIA SOBIE ZE STRESEM PODCZAS OBSŁUGI
Szkolenie ONLINE: KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE
Szkolenie ONLINE: KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE
Szkolenie ONLINE: JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM ZGŁASZAJĄCYM REKLAMACJE I SKARGI?
Szkolenie ONLINE: JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM ZGŁASZAJĄCYM REKLAMACJE I SKARGI?
Szkolenie ONLINE: ZMIANY PRZEPISÓW BEZPIECZNEJ ORGANIZACJI PRAC ORAZ EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH W 2020 Z UWZGLĘDNIENIEM ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ENERGII Z DNIA 28.08.2019r. oraz ROZPORZĄDZENIA MINISTRA KLIMATU Z DNIA 25.03.2020r.
Szkolenie ONLINE: ZMIANY PRZEPISÓW BEZPIECZNEJ ORGANIZACJI PRAC ORAZ EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH W 2020 Z UWZGLĘDNIENIEM ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ENERGII Z DNIA 28.08.2019r. oraz ROZPORZĄDZENIA MINISTRA KLIMATU Z DNIA 25.03.2020r.
REZYLIENTNE PRZYWÓDZTWO. JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ ORAZ ZARZĄDZAĆ ODPORNOŚCIĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW?
REZYLIENTNE PRZYWÓDZTWO. JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ ORAZ ZARZĄDZAĆ ODPORNOŚCIĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW?
50 PROBLEMÓW KIEROWNIKA ZESPOŁU. SZKOLENIE Z ZAKRESU KIEROWANIA KADRĄ SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW (DZIAŁÓW TECHNICZNYCH, PRODUKCYJNYCH, LOGISTYCZNYCH)
50 PROBLEMÓW KIEROWNIKA ZESPOŁU. SZKOLENIE Z ZAKRESU KIEROWANIA KADRĄ SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW (DZIAŁÓW TECHNICZNYCH, PRODUKCYJNYCH, LOGISTYCZNYCH)
TRENING ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ. JAK EFEKTYWNIE RADZIĆ SOBIE Z WYZWANIAMI, PRESJĄ I CZYNNIKAMI STRESU?
TRENING ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ. JAK EFEKTYWNIE RADZIĆ SOBIE Z WYZWANIAMI, PRESJĄ I CZYNNIKAMI STRESU?
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NARUSZENIA BHP NA PRODUKCJI. SZKOLENIE UŚWIADAMIAJĄCE DLA KIEROWNIKÓW (i innych osób kierujących Pracownikami)
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NARUSZENIA BHP NA PRODUKCJI. SZKOLENIE UŚWIADAMIAJĄCE DLA KIEROWNIKÓW (i innych osób kierujących Pracownikami)
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI. ZAKUPY PRODUKCYJNE I TECHNICZNE
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI. ZAKUPY PRODUKCYJNE I TECHNICZNE
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BEZPIECZEŃSTWO PRAC BUDOWLANYCH I INWESTYCYJNYCH – AKADEMIA LIDERÓW BEZPIECZEŃSTWA
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BEZPIECZEŃSTWO PRAC BUDOWLANYCH I INWESTYCYJNYCH – AKADEMIA LIDERÓW BEZPIECZEŃSTWA
FINANSE A SPRZEDAŻ – ELEMENTY MATEMATYKI HANDLOWEJ. FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW
FINANSE A SPRZEDAŻ – ELEMENTY MATEMATYKI HANDLOWEJ. FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW
AKTUALNE PRZEPISY REKLAMACYJNE. KOMPLEKSOWA ANALIZA PRAWA REKLAMACYJNEGO (B2B, B2C, B2B-UPRZYWILEJOWANY) Z UWZGLĘDNIENIEM REKLAMACJI ONLINE, POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW KONSUMENCKICH ORAZ ZMIAN W PRZEPISACH OBOWIĄZUJĄCYCH OD 1.01.2021r. (NOWELIZACJA 2021)
AKTUALNE PRZEPISY REKLAMACYJNE. KOMPLEKSOWA ANALIZA PRAWA REKLAMACYJNEGO (B2B, B2C, B2B-UPRZYWILEJOWANY) Z UWZGLĘDNIENIEM REKLAMACJI ONLINE, POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW KONSUMENCKICH ORAZ ZMIAN W PRZEPISACH OBOWIĄZUJĄCYCH OD 1.01.2021r. (NOWELIZACJA 2021)
KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE
KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE
SZKOLENIE: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI. PROBLEMY, KONFLIKTY, AUTORYTET, NEGOCJACJE ORAZ BRAK PODLEGŁOŚCI SŁUŻBOWEJ W ZESPOŁACH PROJEKTOWYCH
SZKOLENIE: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI. PROBLEMY, KONFLIKTY, AUTORYTET, NEGOCJACJE ORAZ BRAK PODLEGŁOŚCI SŁUŻBOWEJ W ZESPOŁACH PROJEKTOWYCH

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

biuro@csk-partner.pl

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”