Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

Szkolenia otwarte

W każdej branży wiedza jest niezbędnym elementem efektywnego wykonywania obowiązków. Nasze szkolenia otwarte dedykowane są pracownikom i pracodawcom, którzy cenią sobie połączenie teorii z umiejętnościami praktycznymi. Przygotowane programy szkoleniowe będą świetnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie m.in. doskonalenia kompetencji osobistych, obsługi klienta, kierowania zespołem lub sprzedaży.

Wśród naszych programów coś dla siebie znajdą zarówno pracownicy kadr i działów technicznych, jak i zarządzający przedsiębiorstwami. Otwarta formuła umożliwia dołączenie do grupy złożonej z osób zatrudnionych w różnych firmach - dzięki temu spotkania stają się fantastyczną platformą do wzajemnej wymiany doświadczeń.

Organizację warsztatów powierzamy ekspertom w danej dziedzinie. Ich wiedza teoretyczna oraz bogata praktyka sprawiają, że zajęcia są ciekawe i wartościowe.

Szkolenie ONLINE: TECHNIKI SPRZEDAŻY ZDALNEJ. SKUTECZNE TECHNIKI OBSŁUGI I SPRZEDAŻY W PRACY Z KLIENTEM „NA ODLEGŁOŚĆ”
Szkolenie ONLINE: TECHNIKI SPRZEDAŻY ZDALNEJ. SKUTECZNE TECHNIKI OBSŁUGI I SPRZEDAŻY W PRACY Z KLIENTEM „NA ODLEGŁOŚĆ”
Szkolenie ONLINE: POCHODZENIE TOWARÓW W PRAKTYCE. ZASADY I REGUŁY POCHODZENIA
Szkolenie ONLINE: POCHODZENIE TOWARÓW W PRAKTYCE. ZASADY I REGUŁY POCHODZENIA
Szkolenie ONLINE: PROCEDURA REKLAMACYJNA W PRZEWOZIE DROGOWYM KRAJOWYM I W SPEDYCJI KRAJOWEJ. REKLAMACJE W ŚWIETLE PRAWA PRZEWOZOWEGO
Szkolenie ONLINE: PROCEDURA REKLAMACYJNA W PRZEWOZIE DROGOWYM KRAJOWYM I W SPEDYCJI KRAJOWEJ. REKLAMACJE W ŚWIETLE PRAWA PRZEWOZOWEGO
Szkolenie ONLINE: KOMUNIKACJA W PRACY MENADŻERA. ROZMOWY SZEFA JAKO KLUCZOWE NARZĘDZIA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM
Szkolenie ONLINE: KOMUNIKACJA W PRACY MENADŻERA. ROZMOWY SZEFA JAKO KLUCZOWE NARZĘDZIA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM
Szkolenie ONLINE: PREZENTACJA DANYCH FINANSOWYCH. ZASADY, NARZĘDZIA I TECHNIKI PRZEDSTAWIANIA INFORMACJI FINANSOWYCH FIRMY ABY OSIĄGNĄĆ ZAMIERZONE CELE
Szkolenie ONLINE: PREZENTACJA DANYCH FINANSOWYCH. ZASADY, NARZĘDZIA I TECHNIKI PRZEDSTAWIANIA INFORMACJI FINANSOWYCH FIRMY ABY OSIĄGNĄĆ ZAMIERZONE CELE
Szkolenie ONLINE: PRZYWÓDZTWO W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI. BUDOWANIE I MOTYWOWANIE ZESPOŁU, ZARZĄDZANIE TRUDNYMI SYTUACJAMI Z UWZGLĘDNIENIEM BRAKU PODLEGŁOŚCI SŁUŻBOWEJ – JAK SIĘ KOMUNIKOWAĆ, NEGOCJOWAĆ I WPŁYWAĆ NA INNYCH BY OSIĄGAĆ CELE PROJEKTOWE?
Szkolenie ONLINE: PRZYWÓDZTWO W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI. BUDOWANIE I MOTYWOWANIE ZESPOŁU, ZARZĄDZANIE TRUDNYMI SYTUACJAMI Z UWZGLĘDNIENIEM BRAKU PODLEGŁOŚCI SŁUŻBOWEJ – JAK SIĘ KOMUNIKOWAĆ, NEGOCJOWAĆ I WPŁYWAĆ NA INNYCH BY OSIĄGAĆ CELE PROJEKTOWE?
Szkolenie ONLINE: BANK TRUDNYCH SYTUACJI SPRZEDAŻOWYCH. TRUDNE SYTUACJE W SPRZEDAŻY – JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ?
Szkolenie ONLINE: BANK TRUDNYCH SYTUACJI SPRZEDAŻOWYCH. TRUDNE SYTUACJE W SPRZEDAŻY – JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ?
Szkolenie Online: OBSŁUGA KLIENTA DLA KADRY TECHNICZNEJ. SZKOLENIE Z ZAKRESU OBSŁUGI KLIENTA I KOMUNIKACJI DLA KADRY SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW
Szkolenie Online: OBSŁUGA KLIENTA DLA KADRY TECHNICZNEJ. SZKOLENIE Z ZAKRESU OBSŁUGI KLIENTA I KOMUNIKACJI DLA KADRY SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW
Szkolenie ONLINE: KONSEKWENCJE CELNE BREXITU. ZMIANY W OBROCIE TOWAROWYM PO 1 STYCZNIA 2021R.
Szkolenie ONLINE: KONSEKWENCJE CELNE BREXITU. ZMIANY W OBROCIE TOWAROWYM PO 1 STYCZNIA 2021R.
Szkolenie ONLINE: PRAWO PRACY DLA MENADŻERÓW (Z BRANŻ PRZEMYSŁOWYCH). CZYLI CO KAŻDY PRZEŁOŻONY O PRAWIE PRACY WIEDZIEĆ POWINIEN?
Szkolenie ONLINE: PRAWO PRACY DLA MENADŻERÓW (Z BRANŻ PRZEMYSŁOWYCH). CZYLI CO KAŻDY PRZEŁOŻONY O PRAWIE PRACY WIEDZIEĆ POWINIEN?
Szkolenie ONLINE: ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW W POLSCE 2021. ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW W PRAKTYCE Z UWGL. COVID 19 ORAZ BREXIT
Szkolenie ONLINE: ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW W POLSCE 2021. ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW W PRAKTYCE Z UWGL. COVID 19 ORAZ BREXIT
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z KONTRAHENTAMI AZJATYCKIMI (Chiny, Indie, Bengladesz). JAK NEGOCJOWAĆ WARUNKI WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCĄ AZJATYCKIM?
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z KONTRAHENTAMI AZJATYCKIMI (Chiny, Indie, Bengladesz). JAK NEGOCJOWAĆ WARUNKI WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCĄ AZJATYCKIM?
Szkolenie ONLINE: WPROWADZANIE PODWYŻEK U STAŁYCH KLIENTÓW. UTRZYMANIE KLIENTA W CZASIE ZMIANY
Szkolenie ONLINE: WPROWADZANIE PODWYŻEK U STAŁYCH KLIENTÓW. UTRZYMANIE KLIENTA W CZASIE ZMIANY
Szkolenie ONLINE: UMOWY HANDLOWE Z UWZGLĘDNIENIEM NOWELIZACJI OBOWIĄZUJĄCEJ OD 1 STYCZNIA 2021r. ORAZ UTRUDNIEŃ WYWOŁANYCH NA SKUTEK COVID-19
Szkolenie ONLINE: UMOWY HANDLOWE Z UWZGLĘDNIENIEM NOWELIZACJI OBOWIĄZUJĄCEJ OD 1 STYCZNIA 2021r. ORAZ UTRUDNIEŃ WYWOŁANYCH NA SKUTEK COVID-19
Szkolenie ONLINE: INCOTERMS 2020® – MIĘDZYNARODOWE REGUŁY HANDLOWE W PRAKTYCE OBROTU TOWAROWEGO – JAK JE ROZUMIEĆ, STOSOWAĆ I NIE POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW (Online)
Szkolenie ONLINE: INCOTERMS 2020® – MIĘDZYNARODOWE REGUŁY HANDLOWE W PRAKTYCE OBROTU TOWAROWEGO – JAK JE ROZUMIEĆ, STOSOWAĆ I NIE POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW (Online)
Szkolenie ONLINE: RELACJE BIZNESOWE, RÓŻNICE KULTUROWE I KOMUNIKACJA Z KONTRAHENTAMI Z KRAJÓW ARABSKICH (Online)
Szkolenie ONLINE: RELACJE BIZNESOWE, RÓŻNICE KULTUROWE I KOMUNIKACJA Z KONTRAHENTAMI Z KRAJÓW ARABSKICH (Online)
Szkolenie ONLINE: TRENING ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ. JAK EFEKTYWNIE RADZIĆ SOBIE Z WYZWANIAMI, PRESJĄ I CZYNNIKAMI STRESU? (Online)
Szkolenie ONLINE: TRENING ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ. JAK EFEKTYWNIE RADZIĆ SOBIE Z WYZWANIAMI, PRESJĄ I CZYNNIKAMI STRESU? (Online)
Szkolenie ONLINE: REZYLIENTNE PRZYWÓDZTWO. JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ ORAZ ZARZĄDZAĆ ODPORNOŚCIĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW? LIDER BUDUJĄCY ODPORNY ZESPÓŁ
Szkolenie ONLINE: REZYLIENTNE PRZYWÓDZTWO. JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ ORAZ ZARZĄDZAĆ ODPORNOŚCIĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW? LIDER BUDUJĄCY ODPORNY ZESPÓŁ
Szkolenie ONLINE: PRZEPISY REKLAMACYJNE –  NOWELIZACJA 2021. PRZEDSIĘBIORCA „UPRZYWILEJOWANY” W POSTĘPOWANIU REKLAMACYJNYM OD 01.01.2021R.
Szkolenie ONLINE: PRZEPISY REKLAMACYJNE – NOWELIZACJA 2021. PRZEDSIĘBIORCA „UPRZYWILEJOWANY” W POSTĘPOWANIU REKLAMACYJNYM OD 01.01.2021R.
Szkolenie ONLINE: ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNICZNYM. DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH
Szkolenie ONLINE: ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNICZNYM. DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH
Szkolenie ONLINE: ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI – AKADEMIA ROZWOJU DZIAŁU ZAKUPÓW. GENEROWANIE OSZCZĘDNOŚCI, BAZA DOSTAWCÓW, ANALIZA KOSZTÓW, NEGOCJACJE KUPIECKIE
Szkolenie ONLINE: ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI – AKADEMIA ROZWOJU DZIAŁU ZAKUPÓW. GENEROWANIE OSZCZĘDNOŚCI, BAZA DOSTAWCÓW, ANALIZA KOSZTÓW, NEGOCJACJE KUPIECKIE
Szkolenie ONLINE: METODY OCENY KWALIFIKACJI DOSTAWCÓW
Szkolenie ONLINE: METODY OCENY KWALIFIKACJI DOSTAWCÓW
Szkolenie ONLINE: ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH W 2021 ROKU. ZFŚS Z UWZGLĘDNIENIEM ZMIAN ZWIĄZANYCH Z KORONAWIRUSEM
Szkolenie ONLINE: ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH W 2021 ROKU. ZFŚS Z UWZGLĘDNIENIEM ZMIAN ZWIĄZANYCH Z KORONAWIRUSEM
Szkolenie ONLINE: TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA. DOSKONALENIE KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Z UWZGLĘDNIENIEM RADZENIA SOBIE ZE STRESEM PODCZAS OBSŁUGI
Szkolenie ONLINE: TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA. DOSKONALENIE KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Z UWZGLĘDNIENIEM RADZENIA SOBIE ZE STRESEM PODCZAS OBSŁUGI
Szkolenie ONLINE: KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE
Szkolenie ONLINE: KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE
Szkolenie ONLINE: JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM ZGŁASZAJĄCYM REKLAMACJE I SKARGI?
Szkolenie ONLINE: JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM ZGŁASZAJĄCYM REKLAMACJE I SKARGI?
Szkolenie ONLINE: ZMIANY PRZEPISÓW BEZPIECZNEJ ORGANIZACJI PRAC ORAZ EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH W 2020 Z UWZGLĘDNIENIEM ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ENERGII Z DNIA 28.08.2019r. oraz ROZPORZĄDZENIA MINISTRA KLIMATU Z DNIA 25.03.2020r.
Szkolenie ONLINE: ZMIANY PRZEPISÓW BEZPIECZNEJ ORGANIZACJI PRAC ORAZ EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH W 2020 Z UWZGLĘDNIENIEM ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ENERGII Z DNIA 28.08.2019r. oraz ROZPORZĄDZENIA MINISTRA KLIMATU Z DNIA 25.03.2020r.
Szkolenie ONLINE: 50 PROBLEMÓW KIEROWNIKA ZESPOŁU. SZKOLENIE Z ZAKRESU KIEROWANIA KADRĄ SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW
Szkolenie ONLINE: 50 PROBLEMÓW KIEROWNIKA ZESPOŁU. SZKOLENIE Z ZAKRESU KIEROWANIA KADRĄ SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NARUSZENIA BHP NA PRODUKCJI. SZKOLENIE UŚWIADAMIAJĄCE DLA KIEROWNIKÓW (i innych osób kierujących Pracownikami)
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NARUSZENIA BHP NA PRODUKCJI. SZKOLENIE UŚWIADAMIAJĄCE DLA KIEROWNIKÓW (i innych osób kierujących Pracownikami)
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI. ZAKUPY PRODUKCYJNE I TECHNICZNE
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI. ZAKUPY PRODUKCYJNE I TECHNICZNE
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BEZPIECZEŃSTWO PRAC BUDOWLANYCH I INWESTYCYJNYCH – AKADEMIA LIDERÓW BEZPIECZEŃSTWA
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BEZPIECZEŃSTWO PRAC BUDOWLANYCH I INWESTYCYJNYCH – AKADEMIA LIDERÓW BEZPIECZEŃSTWA
Szkolenie ONLINE: FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW. OD SPRZEDAŻY DO ZYSKÓW. SZKOLENIE Z DANYMI FINANSOWYMI PREZENTOWANE W MS EXCEL
Szkolenie ONLINE: FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW. OD SPRZEDAŻY DO ZYSKÓW. SZKOLENIE Z DANYMI FINANSOWYMI PREZENTOWANE W MS EXCEL
Szkolenie ONLINE: POSTĘPOWANIE POWYPADKOWE – ASPEKTY PRAKTYCZNE. ZALECENIA PIP
Szkolenie ONLINE: POSTĘPOWANIE POWYPADKOWE – ASPEKTY PRAKTYCZNE. ZALECENIA PIP

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

biuro@csk-partner.pl

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”