Szkolenia otwarte
W każdej branży wiedza jest niezbędnym elementem efektywnego wykonywania obowiązków. Nasze szkolenia otwarte dedykowane są pracownikom i pracodawcom, którzy cenią sobie połączenie teorii z umiejętnościami praktycznymi. Przygotowane programy szkoleniowe będą świetnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie m.in. doskonalenia kompetencji osobistych, obsługi klienta, kierowania zespołem lub sprzedaży.
Wśród naszych programów coś dla siebie znajdą zarówno pracownicy kadr i działów technicznych, jak i zarządzający przedsiębiorstwami. Otwarta formuła umożliwia dołączenie do grupy złożonej z osób zatrudnionych w różnych firmach - dzięki temu spotkania stają się fantastyczną platformą do wzajemnej wymiany doświadczeń.
Organizację warsztatów powierzamy ekspertom w danej dziedzinie. Ich wiedza teoretyczna oraz bogata praktyka sprawiają, że zajęcia są ciekawe i wartościowe.
- Wszystkie
- Administracja
- Doskonalenie jakości obsługi klienta
- HR / Kadry
- Obrót międzynarodowy
- Obsługa klienta / Jakość
- Prawo budowlane
- Produkcja / BHP /UR
- Rozwój kompetencji kierowniczych
- Rozwój kompetencji osobistych
- Sprzedaż / Marketing
- Szkolenia menedżerskie
- Szkolenia ONLINE
- Szkolenia techniczne
- Windykacja / Księgowość
- Zakupy / Logistyka
- Związki zawodowe

BEZPIECZNA ORGANIZACJA PRAC ORAZ EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH Z UWZGLĘDNIENIEM TWORZENIA INSTRUKCJI EKSPLOATACJI – BHP W ENERGETYCE

WYMAGANIA STAWIANE MASZYNOM I URZĄDZENIOM TECHNICZNYM W ŚWIETLE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW W 2022r. – DYREKTYWY MASZYNOWA I NARZĘDZIOWA W PRAKTYCE

Szkolenie ONLINE: TARYFIKACJA TOWARÓW. NADAWANIE KODÓW CN ORAZ KORZYSTANIE ZE WSPÓLNEJ TARYFY CELNEJ

Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z MONOPOLISTAMI ORAZ DOSTAWCAMI O SILNEJ POZYCJI NA RYNKU – WARSZTATY Z NEGOCJACJI W WARUNKACH WYSOKIEGO POPYTU I NISKIEJ PODAŻY

Szkolenie ONLINE: ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW W POLSCE w 2022r. ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW W PRAKTYCE Z UWGL. ZMIAN W PRAWIE STYCZEŃ I MARZEC 2022

Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ROSZCZENIA W SPEDYCJI I PRZEWOZIE. PROCEDURA REKLAMACYJNA W SPEDYCJI ORAZ PRZEWOZIE DROGOWYM KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM Z UWGL. KONWENCJI CMR

Szkolenie ONLINE: REZYLIENTNE PRZYWÓDZTWO. JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ ORAZ ZARZĄDZAĆ ODPORNOŚCIĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW? LIDER BUDUJĄCY ODPORNY ZESPÓŁ

Szkolenie ONLINE: KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE

Szkolenie ONLINE: 50 PROBLEMÓW KIEROWNIKA ZESPOŁU. SZKOLENIE Z ZAKRESU KIEROWANIA KADRĄ SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW

Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NARUSZENIA BHP NA PRODUKCJI. SZKOLENIE UŚWIADAMIAJĄCE DLA KIEROWNIKÓW (i innych osób kierujących Pracownikami)

Szkolenie ONLINE: INCOTERMS®2020. MIĘDZYNARODOWE REGUŁY HANDLOWE W PRAKTYCE OBROTU TOWAROWEGO – JAK JE ROZUMIEĆ, STOSOWAĆ I NIE POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW

Szkolenie ONLINE: CZYNNIKI SZKODLIWE I UCIĄŻLIWE W ŚRODOWISKU PRACY – OBOWIĄZKI PRACODAWCY. IDENTYFIKACJA I NADZOROWANIE ZAGROŻEŃ ZWIĄZANYCH Z OBECNOŚCIĄ CZYNNIKÓW CHEMICZNYCH

Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BEZPIECZEŃSTWO PRAC BUDOWLANYCH I INWESTYCYJNYCH – AKADEMIA LIDERÓW BEZPIECZEŃSTWA

Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE I WSPÓŁPRACA ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI. ASPEKTY PRAWNE NEGOCJACJI I WSPÓŁPRACY PRACODAWCY ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI

AKTUALNE PRZEPISY REKLAMACYJNE. KOMPLEKSOWA ANALIZA PRAWA REKLAMACYJNEGO (B2B, B2C, B2B-UPRZYWILEJOWANY) Z UWZGLĘDNIENIEM REKLAMACJI ONLINE, POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW KONSUMENCKICH, ZMIAN W PRZEPISACH OBOWIĄZUJĄCYCH OD 1.01.2021r. ORAZ PROJEKTU ZMIAN W 2022R. (NOWELIZACJA 2021 I PROJEKT ZMIAN W 2022)
Centrum Szkolenia Kadr Partner
22 378 26 69
ul. Nowogrodzka 31
Warszawa
biuro@csk-partner.pl
Newsletter
Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...
Szkolenia techniczne
„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”
Szkolenia menedżerskie
„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”
Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem
„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”
Szkolenia dofinansowane
„Baza usług rozwojowych / KFS”