Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

Szkolenia ONLINE

Szkolenie ONLINE: UPRAWNIENIA MENEDŻERÓW W STOSUNKU DO PRACOWNIKÓW ORAZ ZAKRES ICH ODPOWIEDZIALNOŚCI
Szkolenie ONLINE: UPRAWNIENIA MENEDŻERÓW W STOSUNKU DO PRACOWNIKÓW ORAZ ZAKRES ICH ODPOWIEDZIALNOŚCI
Szkolenie ONLINE: TARYFIKACJA TOWARÓW. NADAWANIE KODÓW CN ORAZ KORZYSTANIE ZE WSPÓLNEJ TARYFY CELNEJ
Szkolenie ONLINE: TARYFIKACJA TOWARÓW. NADAWANIE KODÓW CN ORAZ KORZYSTANIE ZE WSPÓLNEJ TARYFY CELNEJ
SZKOLENIA ONLINE: OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ KADRĘ SPECJALISTÓW, INŻYNIERÓW I MENEDŻERÓW TECHNICZNYCH. 50 ZAGADNIEŃ OBSŁUGI KLIENTA
SZKOLENIA ONLINE: OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ KADRĘ SPECJALISTÓW, INŻYNIERÓW I MENEDŻERÓW TECHNICZNYCH. 50 ZAGADNIEŃ OBSŁUGI KLIENTA
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z MONOPOLISTAMI ORAZ DOSTAWCAMI O SILNEJ POZYCJI NA RYNKU – WARSZTATY Z NEGOCJACJI W WARUNKACH WYSOKIEGO POPYTU I NISKIEJ PODAŻY
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z MONOPOLISTAMI ORAZ DOSTAWCAMI O SILNEJ POZYCJI NA RYNKU – WARSZTATY Z NEGOCJACJI W WARUNKACH WYSOKIEGO POPYTU I NISKIEJ PODAŻY
Szkolenie ONLINE: ZASADY WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI W ZAKRESIE NADZORU I KOORDYNACJI PRAC
Szkolenie ONLINE: ZASADY WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI W ZAKRESIE NADZORU I KOORDYNACJI PRAC
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ROSZCZENIA W SPEDYCJI I PRZEWOZIE. PROCEDURA REKLAMACYJNA W SPEDYCJI ORAZ PRZEWOZIE DROGOWYM KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM Z UWGL. KONWENCJI CMR
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ROSZCZENIA W SPEDYCJI I PRZEWOZIE. PROCEDURA REKLAMACYJNA W SPEDYCJI ORAZ PRZEWOZIE DROGOWYM KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM Z UWGL. KONWENCJI CMR
Szkolenie ONLINE: POCHODZENIE TOWARÓW W PRAKTYCE. ZASADY ORAZ REGUŁY POCHODZENIA
Szkolenie ONLINE: POCHODZENIE TOWARÓW W PRAKTYCE. ZASADY ORAZ REGUŁY POCHODZENIA
Szkolenie ONLINE: KONSEKWENCJE CELNE BREXIT – ZMIANY W OBROCIE TOWAROWYM W 2021R.
Szkolenie ONLINE: KONSEKWENCJE CELNE BREXIT – ZMIANY W OBROCIE TOWAROWYM W 2021R.
Szkolenie ONLINE: WPROWADZANIE PODWYŻEK U STAŁYCH KLIENTÓW. UTRZYMANIE KLIENTA W CZASIE ZMIANY
Szkolenie ONLINE: WPROWADZANIE PODWYŻEK U STAŁYCH KLIENTÓW. UTRZYMANIE KLIENTA W CZASIE ZMIANY
Szkolenie ONLINE: BANK TRUDNYCH SYTUACJI SPRZEDAŻOWYCH. JAK RADZIĆ SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI HANDLOWYMI I ZAGRYWKAMI KLIENCKIMI NA POSZCZEGÓLNYCH ETAPACH SPRZEDAŻY?
Szkolenie ONLINE: BANK TRUDNYCH SYTUACJI SPRZEDAŻOWYCH. JAK RADZIĆ SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI HANDLOWYMI I ZAGRYWKAMI KLIENCKIMI NA POSZCZEGÓLNYCH ETAPACH SPRZEDAŻY?
Szkolenie ONLINE: PRZEPISY REKLAMACYJNE –  NOWELIZACJA 2021. PRZEDSIĘBIORCA „UPRZYWILEJOWANY” W POSTĘPOWANIU REKLAMACYJNYM OD 01.01.2021R.
Szkolenie ONLINE: PRZEPISY REKLAMACYJNE – NOWELIZACJA 2021. PRZEDSIĘBIORCA „UPRZYWILEJOWANY” W POSTĘPOWANIU REKLAMACYJNYM OD 01.01.2021R.
Szkolenie ONLINE: ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNICZNYM. DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH
Szkolenie ONLINE: ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNICZNYM. DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI – AKADEMIA ROZWOJU DZIAŁU ZAKUPÓW. GENEROWANIE OSZCZĘDNOŚCI, BAZA DOSTAWCÓW, ANALIZA KOSZTÓW, NEGOCJACJE KUPIECKIE
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI – AKADEMIA ROZWOJU DZIAŁU ZAKUPÓW. GENEROWANIE OSZCZĘDNOŚCI, BAZA DOSTAWCÓW, ANALIZA KOSZTÓW, NEGOCJACJE KUPIECKIE
Szkolenie ONLINE: METODY OCENY KWALIFIKACJI DOSTAWCÓW
Szkolenie ONLINE: METODY OCENY KWALIFIKACJI DOSTAWCÓW
Szkolenie ONLINE: KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE
Szkolenie ONLINE: KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA. PRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE
Szkolenie ONLINE: JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM ZGŁASZAJĄCYM REKLAMACJE I SKARGI?
Szkolenie ONLINE: JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM ZGŁASZAJĄCYM REKLAMACJE I SKARGI?
Szkolenie ONLINE: ZMIANY PRZEPISÓW BEZPIECZNEJ ORGANIZACJI PRAC ORAZ EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH W 2020 Z UWZGLĘDNIENIEM ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ENERGII Z DNIA 28.08.2019r. oraz ROZPORZĄDZENIA MINISTRA KLIMATU Z DNIA 25.03.2020r.
Szkolenie ONLINE: ZMIANY PRZEPISÓW BEZPIECZNEJ ORGANIZACJI PRAC ORAZ EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH W 2020 Z UWZGLĘDNIENIEM ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ENERGII Z DNIA 28.08.2019r. oraz ROZPORZĄDZENIA MINISTRA KLIMATU Z DNIA 25.03.2020r.
Szkolenie ONLINE: 50 PROBLEMÓW KIEROWNIKA ZESPOŁU. SZKOLENIE Z ZAKRESU KIEROWANIA KADRĄ SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW
Szkolenie ONLINE: 50 PROBLEMÓW KIEROWNIKA ZESPOŁU. SZKOLENIE Z ZAKRESU KIEROWANIA KADRĄ SPECJALISTÓW I INŻYNIERÓW
Szkolenie ONLINE: BHP W TRANSPORCIE WEWNĄTRZZAKŁADOWYM Z UWZGLĘDNIENIEM OBSŁUGI WÓZKÓW JEZDNIOWYCH
Szkolenie ONLINE: BHP W TRANSPORCIE WEWNĄTRZZAKŁADOWYM Z UWZGLĘDNIENIEM OBSŁUGI WÓZKÓW JEZDNIOWYCH
TRENING ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ. JAK EFEKTYWNIE RADZIĆ SOBIE Z WYZWANIAMI, PRESJĄ I CZYNNIKAMI STRESU?
TRENING ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ. JAK EFEKTYWNIE RADZIĆ SOBIE Z WYZWANIAMI, PRESJĄ I CZYNNIKAMI STRESU?
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NARUSZENIA BHP NA PRODUKCJI. SZKOLENIE UŚWIADAMIAJĄCE DLA KIEROWNIKÓW (i innych osób kierujących Pracownikami)
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NARUSZENIA BHP NA PRODUKCJI. SZKOLENIE UŚWIADAMIAJĄCE DLA KIEROWNIKÓW (i innych osób kierujących Pracownikami)
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI. ZAKUPY PRODUKCYJNE I TECHNICZNE
Szkolenie ONLINE: NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI. ZAKUPY PRODUKCYJNE I TECHNICZNE
Szkolenie ONLINE: INCOTERMS®2020. MIĘDZYNARODOWE REGUŁY HANDLOWE W PRAKTYCE OBROTU TOWAROWEGO – JAK JE ROZUMIEĆ, STOSOWAĆ I NIE POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW
Szkolenie ONLINE: INCOTERMS®2020. MIĘDZYNARODOWE REGUŁY HANDLOWE W PRAKTYCE OBROTU TOWAROWEGO – JAK JE ROZUMIEĆ, STOSOWAĆ I NIE POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BEZPIECZEŃSTWO PRAC BUDOWLANYCH I INWESTYCYJNYCH – AKADEMIA LIDERÓW BEZPIECZEŃSTWA
Szkolenie ONLINE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BEZPIECZEŃSTWO PRAC BUDOWLANYCH I INWESTYCYJNYCH – AKADEMIA LIDERÓW BEZPIECZEŃSTWA
SYSTEM OCENY ZGODNOŚCI DLA MASZYN Z UZWGL. UKCA ORAZ EAC KRAJACH WNP. DYREKTYWY MASZYNOWA I NARZĘDZIOWA W PRAKTYCE
SYSTEM OCENY ZGODNOŚCI DLA MASZYN Z UZWGL. UKCA ORAZ EAC KRAJACH WNP. DYREKTYWY MASZYNOWA I NARZĘDZIOWA W PRAKTYCE
Szkolenie ONLINE: POSTĘPOWANIE POWYPADKOWE – ASPEKTY PRAKTYCZNE. ZALECENIA PIP
Szkolenie ONLINE: POSTĘPOWANIE POWYPADKOWE – ASPEKTY PRAKTYCZNE. ZALECENIA PIP
Szkolenie ONLINE: RELACJE BIZNESOWE, RÓŻNICE KULTUROWE I KOMUNIKACJA Z KONTRAHENTAMI Z KRAJÓW ARABSKICH. JAK PROWADZIĆ SKUTECZNE RELACJE BIZNESOWE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI, DOSTAWCAMI I WSPÓŁPRACOWNIKAMI Z KRAJÓW ARABSKICH?
Szkolenie ONLINE: RELACJE BIZNESOWE, RÓŻNICE KULTUROWE I KOMUNIKACJA Z KONTRAHENTAMI Z KRAJÓW ARABSKICH. JAK PROWADZIĆ SKUTECZNE RELACJE BIZNESOWE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI, DOSTAWCAMI I WSPÓŁPRACOWNIKAMI Z KRAJÓW ARABSKICH?

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

biuro@csk-partner.pl

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”