WPROWADZANIE PODWYŻEK U STAŁYCH KLIENTÓW

UTRZYMANIE KLIENTA W CZASIE ZMIANY

Podczas szkolenia:

– dowiesz się jaka postawa mentalna charakteryzuje tych, którzy z powodzeniem wprowadzają podwyżki
– dowiesz się jak radzić sobie z obawami związanymi z reakcją klienta na podwyżkę (obawa przed stratą klienta, obawa przed zmianą dostawcy, obawa, że klient przejdzie do konkurencji), jak przemóc wątpliwość komunikować czy nie komunikować podwyżki? jaą strategię komunikacji przyjąć – zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle?
– zdobędziesz wiedzę związaną z podejściem klientów do tematu podwyżek (strategie zakupowców)
– nauczysz się w jaki sposób komunikować podwyżki? Jak odpowiadać na obiekcje i pretensje, które możemy usłyszeć od klientów
– poznasz sposoby obrony przed zagrywkami manipulacyjnymi klientów podczas negocjacji cenowych oraz 
– otrzymasz algorytm semantyczny komunikowania o podwyżce i dopasujesz go do swoich rozwiązań, klientów i branży
– będziesz skutecznie odpowiadał na próby zastraszenia klienta i jego obiekcje związane z podwyżką

W PLANOWANIU

790,00 zł + 23% VAT / osoba

ONLINE

Informacje organizacyjne szkolenia

W PLANOWANIU – ONLINE

Cena szkolenia wynosi: 790,00 zł + 23% VAT / osoba

Wymagania sprzętowe: W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon, tablet) z dostępem do internetu. Aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie oferujemy sugerujemy używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym wykładzie – możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
Warunki uczestnictwa: po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony Uczestnika szkolenia.

W cenie uwzględniono:
– udział w całodziennym szkoleniu (szacowany czas trwania zajęć ok. 6h, w zależności od interakcji Uczestników) z możliwością zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości
– materiały szkoleniowe w formie pdf (na życzenie Klienta istnieje możliwość dosłania wersji papierowej)
– certyfikat ukończenia szkolenia w formie pdf (na życzenie Klienta istnieje możliwość dosłania wersji papierowej)

Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.

Godzina rozpoczęcia szkolenia: 9.00 – 15.00
Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień: 8:45

Program szkolenia

1. Strategie mentalne handlowców, które wspierają wprowadzanie podwyżki
– strategia filtrowania rzeczywistości
– strategia pozytywnego nastawienia
– strategia umiejętności
Skuteczne wprowadzenie podwyżki zaczyna się w głowie. Może być to proces tak trudny i straszny, lub normalny i zwykły, wpisujący się w rzeczywistość biznesową, jak trudnym bądź łatwym handlowiec uczyni go w swojej głowie. Szkolenie rozpoczynamy od mentalności. Ponieważ „głowa” to najczęściej miejsce w którym całą batalię o wprowadzenie podwyżek przegrywamy. Jak najlepsi handlowcy mają poukładane w głowach, że patrzą na podwyżkę jako szansę? Będzie to moduł inspiracyjno – motywacyjny, pokazujący rzeczywistość wprowadzenia podwyżki jako szansę.

2. Wejdź w buty klienta – czy podwyżka to rzeczywistość, której nie zaakceptuje?
– wywieranie wpływu zakupowca – nie daj się zmanipulować
– strategie manipulacyjne zakupowców w procesie negocjacji cen
Wywieranie wpływu w sprzedaży to codzienność i nie musi wiązać się z manipulacją. Jakie zachowania wspierają zakupowca i jednocześnie osłabiają handlowca? Jak się przed nimi bronić?

3. Algorytm wprowadzenia podwyżek
– algorytm – co powiedzieć po kolei i jak ubrać to w słowa
– semantyka wprowadzania podwyżek
– warsztaty
Trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran są twórcami algorytmu wprowadzenia podwyżek, które znalazł już swoje zastosowanie w kilkudziesięciu firmach. Podczas tego modułu trenerzy nauczą handlowców semantyki wprowadzenia podwyżki (co po kolei należy powiedzieć i jakimi argumentami się wesprzeć) oraz przeprowadzą warsztaty, w których handlowcy przygotują własne, gotowe wzorce lingwistyczne do wprowadzenia podwyżki.

4. Techniki Obrony Ceny przy wprowadzaniu podwyżek
– i właśnie dlatego
– jednak jeśli
– tak i jednocześnie
– tak i
Wprowadzenie podwyżki jest pewnego rodzaju propozycją biznesową, na którą handlowiec może otrzymać odpowiedź w formie obiekcji. „Teraz to wychodzi już bardzo drogo”, „ta cena staje się nie do zaakceptowania”, „to przestaje się nam opłacać” – jak konkretnie odpowiadać, jakich zdań wówczas użyć – handlowcy podczas bieżącego modułu poznają bardzo konkretne odpowiedzi.

5. Klient straszy konkurencją – co zrobić?
-incepcja negatywna i pozytywna
– gra kliencka „mam już dostawcę”
Jedną z możliwych reakcji zakupowca może być „straszenie konkurencją” – „mam już innych dostawców”, „weźmiemy od kogoś innego”, „mam tu kolejkę dostawców”.W tym module handlowcy otrzymają konkretne narzędzia lingwistyczne, dzięki którym wyjdą obronną ręką z tego typu zagrywek słownych swoich klientów.

Referencje i opinie uczestników

Referencje_Opinie_CSK Partner_Romasz Kawszyn_Adam Szaran_szkolenie_Kler Referencje_Opinie_CSK Partner_Romasz Kawszyn_Adam Szaran_szkolenie_Riwal Referencje dla CSK-Partner Roma Kawszyn Adam Szaran_Forte Referencje dla CSK-Partner Roma Kawszyn Adam Szaran_ TIMEX Referencje dla CSK-Partner Roma Kawszyn Adam Szaran_Mistal

Metody prowadzenia szkolenia

Wykład motywacyjny, konwersatorium,  studium przypadku, dyskusja moderowana.

Eksperci

Roman Kawszyn

Roman Kawszyn

Trener-praktyk. Trener NLPSpecjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży bezpośredniej, detalicznej, B2B, psychologii sprzedaży, telemarketingu i neurolingwistycznego programowania. Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, charyzmatyczny lider i mówca. Marketingu i Szkoleń. Obecnie Managing Partner w firmie,
zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.

Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ.

Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny i Pierwsze skrzypce) oraz trzech audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling). Twórca nowej techniki szkoleniowej Teach Art Spectacle®.


adam-szaranAdam Szaran

Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN.

Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.

Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Twórca nowej techniki szkoleniowej Teach Art Spectacle®.

Polecane szkolenia

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

biuro@csk-partner.com

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”