Centrum Szkolenia Kadr PARTNER

Your PARTNER in success

Organizacja szkoleń

wysoki poziom merytoryczny
rzetelna wiedza ekspercka
aktualność treści
atrakcyjna forma

Kalendarz szkoleń

Maj
28
wt
KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA (Poznań)
Maj 28 całodniowy

Korespondencja reklamacyjna_Anna Adamus Matuszyńska_opis szkoleniaPRAKTYCZNE ZASADY ORAZ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KOMUNIKACJI PISEMNEJ Z KLIENTAMI SKŁADAJĄCYMI SKARGI I REKLAMACJE

 

 

Maj
29
śr
TRUDNE NEGOCJACJE (Poznań)
Maj 29 całodniowy

Zaawansowane_trudne negocjacje_Tomasz Sidewicz_opis szkoleniaZAAWANSOWANE NEGOCJACJE Z UWZGLĘDNIENIEM MANIPULACJI, PERSWAZJI I EMOCJI

 

 

Cze
4
wt
OPRACOWANIE PROCESÓW W LABORATORIUM ZGODNIE Z NORMĄ PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 (Łódź)
Cze 4 – Cze 5 całodniowy

OPRACOWANIE PROCESÓW W LABORATORIUM zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02_opis szkoleniaIDENTYFIKACJA, PODZIAŁ ORAZ DOKUMENTACJA PROCESÓW

 

 

RODO A ZWIĄZKI ZAWODOWE (Warszawa)
Cze 4 całodniowy

PRZEPISY RODO W KONTEKŚCIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZWIĄZKI ZAWODOWE

 

 

Cze
5
śr
NIEZBĘDNIK NEGOCJATORA (Warszawa)
Cze 5 całodniowy

Negocjacje_Sidewicz_Negocjator_opis szkoleniaNEGOCJACJE W PIGUŁCE – WARSZTATY TOMASZA PIOTRA SIDEWICZA

 

 

Cze
6
czw
LIDER SPRZEDAŻY (Warszawa)
Cze 6 całodniowy

Lider sprzedaży_Roman KAwaszyn_Adam Szaran_opis szkoleniaKIEROWANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM

 

 

Cze
11
wt
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE (Warszawa)
Cze 11 – Cze 12 całodniowy

SKuteczne zarządzanie_Szkolenie_Tomasz Sidewicz_opisJAK SPROSTAĆ TRUDNYM SYTUACJOM I PODEJMOWAĆ TRUDNE DECYZJE?

 

 

TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA (Warszawa)
Cze 11 całodniowy

DOSKONALENIE KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Z UWZGLĘDNIENIEM RADZENIA SOBIE ZE STRESEM PODCZAS OBSŁUGI

 

 

Cze
12
śr
JAK SKUTECZNIE DOCHODZIĆ NALEŻNOŚCI OD DŁUŻNIKA? (Warszawa)
Cze 12 całodniowy

Podstawy windykacji przez telefon i email_opis szkoleniaPODSTAWY WINDYKACJI PRZEZ TELEFON I DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

 

Cze
13
czw
PRACA PRZY URZĄDZENIACH ENERGETYCZNYCH W ŚWIETLE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW (Uniejów)
Cze 13 – Cze 14 całodniowy

Praca przy urządzeniach energetycznych_opis szkoleniaORGANIZACJA PRAC PRZY URZĄDZENIACH ENERGETYCZNYCH, EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH, INSTRUKCJE ORGANIZACJI BEZPIECZNEJ PRACY, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NARUSZENIA

 

 

TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA (Wrocław)
Cze 13 całodniowy

DOSKONALENIE KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Z UWZGLĘDNIENIEM RADZENIA SOBIE ZE STRESEM PODCZAS OBSŁUGI

 

 

Cze
18
wt
JAK ŚWIADOMIE BUDOWAĆ MARKETING REKRUTACYJNY ORAZ WIZERUNEK PRACODAWCY WŚRÓD KANDYDATÓW PODCZAS PROCESU REKRUTACJI? (Kraków)
Cze 18 całodniowy

CANDIDATE EXPERIENCE W PRAKTYCE

 

 

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW W CZASACH RYNKU PRACOWNIKA (Warszawa)
Cze 18 całodniowy
Cze
25
wt
TRENING ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ (Warszawa)
Cze 25 – Cze 26 całodniowy

Trening odporności psychicznej_Agnieszka Michalska Rechowicz_opis szkoleniaJAK EFEKTYWNIE RADZIĆ SOBIE Z WYZWANIAMI, PRESJĄ I CZYNNIKAMI STRESU?

 

 

Cze
26
śr
FINANSE DLA DYREKTORÓW I KIEROWNIKÓW SPRZEDAŻY, DYREKTORÓW ZARZĄDZAJĄCYCH I WŁAŚCICIELI FIRM (Warszawa)
Cze 26 całodniowy

Finanse dla Handllowców_Bartłomiej Cegłowski_opis szkoleniaELEMENTY MATEMATYKI HANDLOWEJ

 

 

Wrz
17
wt
DYREKTYWY MASZYNOWE I NARZĘDZIOWE W PRAKTYCE (Warszawa)
Wrz 17 całodniowy

Dyrektywy maszynowe i narzędziowe_Arkadiusz Maciaś_opis szkoleniaWYMAGANIA STAWIANE MASZYNOM I URZĄDZENIOM TECHNICZNYM W ŚWIETLE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW

 

 

Wrz
18
śr
JAK ŚWIADOMIE BUDOWAĆ MARKETING REKRUTACYJNY ORAZ WIZERUNEK PRACODAWCY WŚRÓD KANDYDATÓW PODCZAS PROCESU REKRUTACJI? (Warszawa)
Wrz 18 całodniowy
Wrz
19
czw
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNICZNYM (Uniejów)
Wrz 19 – Wrz 20 całodniowy

Zarządzanie zespołem technicznym_Anna Adamus Matuszyńska_opis szkoleniaDOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH

 

 

Wrz
20
pt
JAK NEGOCJOWAĆ ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI? (Warszawa)
Wrz 20 całodniowy

Negocjacje ze związkami zawodowymi_Tomasz Sidewicz_opis szkoleniaZASADY NEGOCJACJI W KONFLIKCIE INTERESÓW

 

 

Wrz
30
pon
AKTUALNE PRZEPISY REKLAMACYJNE (Warszawa)
Wrz 30 całodniowy

Aktualne przepisy reklamacyjne_Łukasz Świderek_opis szkoleniaKOMPLEKSOWA ANALIZA OBOWIĄZUJĄCEGO PRAWA REKLAMACYJNEGO Z UWZGLĘDNIENIEM REKLAMACJI ONLINE ORAZ PRZEPISÓW POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW KONSUMENCKICH

 

 

Paź
8
wt
JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM ZGŁASZAJĄCYM REKLAMACJE I SKARGI? (Wrocław)
Paź 8 całodniowy
KONTRAKTY HANDLOWE (Katowice)
Paź 8 całodniowy

Kontrakty handlowe_Łukasz Świderek_opis szkoleniaSZKOLENIE PRAWNE DLA DZIAŁÓW SPRZEDAŻY, ZAOPATRZENIA I UMÓW.
JAK SPORZĄDZAĆ UMOWY HANDLOWE, ZABEZPIECZAĆ INTERESY FIRMY I ZARZĄDZAĆ KONTRAKTAMI?

 

 

POSTĘPOWANIE POWYPADKOWE – ASPEKTY PRAKTYCZNE (Wrocław)
Paź 8 całodniowy
Paź
14
pon
POSTĘPOWANIE POWYPADKOWE – ASPEKTY PRAKTYCZNE (Warszawa)
Paź 14 całodniowy
Paź
15
wt
JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM ZGŁASZAJĄCYM REKLAMACJE I SKARGI? (Warszawa)
Paź 15 całodniowy
Paź
29
wt
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BEZPIECZEŃSTWO PRAC BUDOWLANYCH I INWESTYCYJNYCH (Katowice)
Paź 29 całodniowy
Lis
6
śr
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BEZPIECZEŃSTWO PRAC BUDOWLANYCH I INWESTYCYJNYCH (Poznań)
Lis 6 całodniowy
Lis
27
śr
KONTRAKTY HANDLOWE (Warszawa)
Lis 27 całodniowy

Kontrakty handlowe_Łukasz Świderek_opis szkoleniaSZKOLENIE PRAWNE DLA DZIAŁÓW SPRZEDAŻY, ZAOPATRZENIA I UMÓW.
JAK SPORZĄDZAĆ UMOWY HANDLOWE, ZABEZPIECZAĆ INTERESY FIRMY I ZARZĄDZAĆ KONTRAKTAMI?

 

 

Centrum Szkolenia Kadr Partner

22 378 26 69

ul. Nowogrodzka 31

Warszawa

Newsletter

.

.

Scrolling text a... Scrollllllllllllllllling text b... Scrolling text c... Scrolling text d...

Szkolenia techniczne

„Profesjonalne szkolenia dla kadr inżynierskich i technicznych branż przemysłowych”

Szkolenia menedżerskie

„Dla menedżerów, liderów i kierowników zespołów rozwijające kompetencje osobiste i umiejętności zarządzania”

Szkolenia z Tomaszem Piotrem Sidewiczem

„Nauka przez praktykę – ucz się w konwencjonalny sposób”

Szkolenia dofinansowane

„Baza usług rozwojowych / KFS”